Gå til innhold

kor mange dager igjen.... lørdag 7. Mars ????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

34

Skrevet

48 dager:-)

Skrevet

9 dagar, og det begynner å lukte fødsel her :-)

Minner i alle fall om den spede starten på mine tidlegare fødslar. Magen har vore hard som ei tromme i heile dag. Kjem snikande sånne seige, djupe menssmerter. Ikkje så direkte vonde og langt frå regelmessige, men det er slik det har starta tidlegare, som sagt.

Eg ventar i spenning. Spring inn og ut av do og sjekkar om det er noko propp på gang.

Eigentleg passar det ganske dårleg, for vi har ganske bindande planar for morgondagen. Men kjem ungen, så kjem han. Då må berre det andre avlysast. Eg er klar, eg!

Skrevet

23 dager:o)ikke helt klar for dette enda:)

Skrevet

81 og drittlei denne gangen,men ukene går fort for tida håper det fortsetter sånn og at det ikke blir overtid.

Skrevet

9 dager til termin.

gikk 7 dager over sist. Har ikke tenkt til det denne gangen! Var med jm i går, da hadde jeg 2-3 cm opning og var moden, så jeg krysser fingrene for at det skjer iløpet av nærmeste dagene!!!

Skrevet

-6 og er veldig utålmodig nå, ikke det at det hjelper noe særlig.... :)

Skrevet

14 dager til terminen her....nå begynner det å bli tungt gitt....-)

Skrevet

7 dager her:)

Skrevet

46 dager igjen ;)

Skrevet

48 her!:)

Skrevet

33 dager :) var på ul igår og minsten ble målt til 2,6 kg :) er helt innenfor normalen ( 4åringen var 4,5 kg når ho ble født, og på mine 1,60 m så var det en komplisert affære, derfor ble vi sendt på vekstestimering denne gang :) )

Skrevet

40 dager til UL termin,

men 30 dager til KS...nedtellingen har begynt :)

Skrevet

9 dager igjen. Har mista motet, og barseltårene har visst kommet før fødsel. Sank så dypt ned in the dark place at vi gikk ut og kjøpte playstation 3 og buzz, så nå skal det spilles så jeg slipper å tenke så mye.

Skrevet

3 dager på overtid, altså -3. Har resignert og nesten gitt opp... den ungen får nå bare komme når den kommer... Jeg er sliten, lei, hormonell og humørsyk... og jeg kjeeeeeder meg! Nå vil jeg bli mamma :)

Skrevet

5 dager.....

Skrevet

19 dager og fortsatt seteleie :-(

Skrevet

17 dager til ultermin

6 dager til menstermin

Skrevet

50

Skrevet

65 dager igjen............og sykemeldt helt til permisjonen starter....blir noen laaaange uker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...