Gå til innhold

hvordan skriver dere innbydelsen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Sitter her og skal formulere teksten til innbydelsen. Noen som har noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i anledning vårt bryllup har vi den glede av å innvitere

kari og kjell

til å feire dagen med oss

vielsen skal stå i .....kirke

lørdag 21mars 2009

kl 13.00

 

Etter vielsen blir det mat og fest på

......... kl 15.30

det vil bli servert øl,vin og mineralvann

til maten. drikke til festen må bedbringes.

 

Hjertelig hilsen

...... og .......

 

svar ønskes innen 1mars på tlf 00000000

 

i anledning vårt bryllup har vi laget hjemme side:

.......................

Skrevet

I anledning vårt bryllup har vi den gleden å invitere

Ola og Kari

Vielsen er i .... kirke lørdag 12.09.09 klokka 16.00

Etter vielsen inviteres dere på middag og festligheter på ..... (lokalet). Mottakelsen her skjer umiddelbart etter vielsen.

 

Sjekk gjerne ut vår hjemmeside for mer informasjon; ..... (webadr)

 

S.U. innen 1. august

kontaktinformasjon

 

Med vennlig hilsen ... og ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...