LineSofie Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Heisann Sitter her og skal formulere teksten til innbydelsen. Noen som har noen ideer?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 i anledning vårt bryllup har vi den glede av å innvitere kari og kjell til å feire dagen med oss vielsen skal stå i .....kirke lørdag 21mars 2009 kl 13.00 Etter vielsen blir det mat og fest på ......... kl 15.30 det vil bli servert øl,vin og mineralvann til maten. drikke til festen må bedbringes. Hjertelig hilsen ...... og ....... svar ønskes innen 1mars på tlf 00000000 i anledning vårt bryllup har vi laget hjemme side: .......................
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 I anledning vårt bryllup har vi den gleden å invitere Ola og Kari Vielsen er i .... kirke lørdag 12.09.09 klokka 16.00 Etter vielsen inviteres dere på middag og festligheter på ..... (lokalet). Mottakelsen her skjer umiddelbart etter vielsen. Sjekk gjerne ut vår hjemmeside for mer informasjon; ..... (webadr) S.U. innen 1. august kontaktinformasjon Med vennlig hilsen ... og ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå