Gå til innhold

Vondt i ryggen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vondt i nedre del av ryggen, og lurer på hva det kommer av? Har begynt å merke det de siste dagene, men i dag har det vært verst. Det er slik vondt jeg får når jeg har mensen. Mener jeg har lest noe om det, men husker ikke hvorfor man får vondt der. Er det noen som kan fortelle meg hvorfor? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja, hehe :) Glemte jeg selvfølgelig å skrive.. Ja, er i uke 27 i dag (lørdag) :)

Skrevet

Det kan komme av begynnende bekkenløsning.

Jeg har kjempevondt i frå skuldrene og så stråler ned ned i mot bekken..

Men så har det vel vist seg senere at det begynner i bekken, og stråler opp mot ryggen :P

Kjempevondt :( Blir så hemmet av det. Jeg jobber i eldreomsorgen, og har derfor måtte sykemelde meg :( Kjempesynd!

Men det er klart det ikke trenger være bekkenløsning hso deg.. Mangen ting forandrer seg, det er tungt og det kan rett og slett komme av det :)

Skrevet

Ok.. Det var det jeg var litt redd for. Jeg får høre med jordmor når jeg er der neste gang :) Tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...