Gå til innhold

Dere som sier alt er harry.. Hva mener dere er moderne da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moderne ting kan godt være harry. Mangel på individuell stil syntes jeg er harry. Det er mye mere harry og male veggen hvit og putte opp svarthvitt bilder av familien fordi det liksom skal være moderne enn å ha bildet av en elg i solnedgang på furu panel. Jeg skjønner at man ikke utvikler stil i vakuum, men det er nå litt rart at alle må handle i de samme butikkene og male de samme fargene på det samme tidspunktet og begrunne det med at de ikke hermer men at de liker det SÅÅÅÅ godt.

Skrevet

Etter min mening er det harry å ikke ha en stil, er stilen gjennomført er det greit, men hvis man har en salig blanding av alle stilene fra de siste fire tiår blir det harry!

Skrevet

Jeg fant ikke min stil i den tråden hvor alt var Harry, så kanskje jeg har god smak?;)

Jeg har ikke god råd, og ingen dyre møbler. Jeg pusser opp, kjøper brukt og endrer møblene slik jeg liker:) Litt blanding, men koselig. Ikke skinnmøbler, for det kan jeg ikke fordra. Lyst, men ikke alt hvitt.

Skrevet

Jeg vet ikke om det er så moderne. Men jeg ELSKER gammeldags vintage stil, med små blomstermønster, rosemønster, lyst, ltett, hvitt :)

Er glad i møbler som ser litt "brukt" ut, og elsker å arve ting med en historie bak :) Fattigmannssølv og tin er flott!

<3 Hvitt og lyyys rosa <3

Styrer unna all Black Design og Børstet stål :)

Skrevet

00.55 Jeg har ganske lik stil som deg,eller ikke lik,men tenker det samme..Jeg elsker lyse rosa rose mønster,liker at det ser brukt ut,har nesten alt i hvit..Å liker gamle ting med historie bak osv.

Gammel rosa og hvitt er det som går igjen hos oss..Det er ikke det som er moderne,men det er det som er å ha stil..Å det er tidløs:)

Skrevet

Jeg liker stilen vi har valgt godt, naturlig nok fordi den er veldig personlig; Blander nytt og gammelt som jeg finner på loppis og bruktbutikker som jeg pusser opp hvis det trengs. Bruker en del naturmaterialer(har gjort det i flere år før denne bølgen kom) som lin. Vi har lyse vegger og dataljer som er tydelige og velvalgte(kjøper ikke mye dill på impuls, sparer heller til noe spesielt). Kan kanskje beskrive stilen litt som nostalgisk møter minimalisme:)

Skrevet

Det som er moderne for tiden, er furu, sterke farger og 70-talls look. Dere som sier at furu er harry er bare ikke oppdaterte :)

Synes heller ikke det er harry hjemme hos oss, men ikke så moderne heller. Har lyse, men ikke hvite vegger. Har mest bruktmøbler samt noe IKEA, de pene seriene riktignok. Sofaen er i brunt stoff, fordi det er idiotisk å ha lys sofa med små grisunger i hus ;) Av pynt er det en lett blanding av romantisk og etnisk, med filleryer og levende planter. Vi har jo bare det vi liker, som samtidig er praktisk. Jeg er opptatt av at det skal være koselig, samboeren av at det er behagelig og funksjonelt. Så da blir det en blanding. Det viktigste er jo at vi trives.

Skrevet

Jeg tror vel ikke at vi har det spesielt moderne, men svarer likevel! For jeg føler at vi har det så utrolig fint her i vårt lille rede.

Vi bor i et gammelt hus, bygd på 50-tallet, som det ikke er gjort så mye med. Det er et hus med sjel og særpreg, og det tar jeg hensyn til. Det er ikke noe luksuskåk! Her er gulvet slitt, og dørene brune og blanke. Lysbryterne er små knotter som man vrir rundt, og som sier høyt "klikk". Kjøkkenet er nok favorittrommet mitt. Jeg elsker den gamle vedkomfyren i hjørnet og den lave benken. Da vi flyttet hit stod der et grått respatexbord og verdens kuleste stålrørsstoler med knallblått trekk . Det passer utmerket sammen med min forkjærlighet for 70-tallet, fine mønster og sterke farger, som nok preger det meste her i huset. Det eneste jeg er skikkelig misfornøyd med er sofaen vår. Men den dekker jeg bare med trekk. Kjekt med barn i huset også...

Jeg bryr meg rett og slett ikke om det er moderne eller ikke. Jeg er bare ikke opptatt av hva som finnes i interiørmagasiner eller kjedebutikker! Handler både klær og ting til huset brukt. Og jeg skulle ønske at flere turde litt mer når det kommer til innredning.

Skrevet

Er enig med deg over her..Er selv 21 år,flyttet i ett gammelt hus fra 1890,med slitte sjarmernde gulv.Store vindus karmer osv..Gulvet er lyst,å veggene er lyse..Det meste vi eier er kjøpt på loppemarked,bruktamrked osv..Pusset opp en del møbler i vår stil..Liker veldig godt roser,spesielt rosa roser:)Alle møblene våre er hvite.For det er det som passer naturligst inn i hjemmet vårt.Det jeg liker mest med boligen er det slitte gulvet vårt.

Jeg elsker gammel porselen med fine mønster på,elsker gammel rosa.Vet ikke hva stilen vår heter,men den er vel litt gammel,romantisk chabby chick stil.Føler at det er en stil.Du finner ikke likt i andre hjem.LIker spesielle ting som man finner på loppemarked.Er ikke spesielt glad i masse produserte ting man får kjøpt i de vanlige interiør butikkene som skeidar,bohus osv.Men,det funker til tider..Blander jo nytt og gammelt sammen.Det skal bli en livstil,noe jeg kan bryne meg på i mange år fremover.Når man kommer inn til oss skal folk se at huset har en personlighet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...