Expat Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 De endrer så mye. Har nesten lyst til å reise til Voss. Dere som reiste to timer for å føde, hvordan var det? Hvor som helst annet sted. Hva med å "leie" en egen privat jordmor til å ha med på turen?
lana<3 Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Gratulerer så mye, jeg visste ikke det:) Fremdeles takk for alle gode råd når det gjelder amming, ammingen går helt strålende nå 6 mnd etter fødsel takket være deg:)
Expat Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2009 Ikke bare loftet vel... Det er mye rart de slutter med. Iallefall, vet ikke om jeg stoler på dem... Bra at det går bra enda lailaelin! Stå på!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Loftet legges ned, storken flyttes opp i bygget og familierom blir til tomanns roms.Mannen får ikke sove over. Tror ikke det er flere forandringer enn det. Jeg har tenkt å enten dra til Voss eller bare komme meg rett hjem etter fødselen hvis alt er ok. Men tar den bekynringen når jeg blir gravid :=)
erteposen + 4 Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 Jeg er heller ikke begeistret for de endringene de gjør, men etter siste fødsel er jeg utrolig glad for at de er så dyktige og ikke minst at spesialistene på barneklinikken står klar. Den faglige kompetansen er jo der og er like god, men det er kjipt med overnattingen. På den andre siden så er det jo utrolig mange som ikke har fått det tilbudet om at far overnatter fordi det er fullt på loftet og storken. VI fikk ikke plass, og det går greit de to døgna også. Og en kan reise rett hjem og få jordmor på besøk. Jeg forstår det med far, men de er jo dyktige og når noe går gale er det et trygt sted å vere...om man setter det litt i perspektiv.
Miss Foster Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 Du er hjertlig velkommen til å komme og bo hos meg vet du. Så kan du føde på St. Olavs i Trondheim )
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #10 Skrevet 7. mars 2009 Hadde ikke tatt sjansen på en lang tur når fødselen er i gang. Anbefaler Storken på det varmeste. Det er jo de samme folkene som jobber der uansett...
Expat Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. mars 2009 Takk for tilbudet men St. Olavs holder jeg meg laaaangt unna!
MintCondition Skrevet 7. mars 2009 #12 Skrevet 7. mars 2009 Expat; ut av ren nysgjerrighet, hvorfor holder du deg laaangt unna St.Olavs? Utover det rent praktiske, at det er noen mil hjemmefra
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 7. mars 2009 #13 Skrevet 7. mars 2009 expat: wæææææ!!!!!!!!!!!!!!!! velkommen etter da =)) på tide med nr 2 nå =)) grattis snuppa =)
Expat Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 8. mars 2009 Har ammehjelpet en mor igjennom en St. Olavsopplevelse....
MintCondition Skrevet 8. mars 2009 #15 Skrevet 8. mars 2009 Da må hun ha vært uheldig Jeg har født der to ganger og kan ikke få fullrost de nok, både de på føde, barsel og ammepoliklinikken. De er jo i tillegg ledende innenfor fostermedisin, så de har heldigvis veldig peiling på det de holder på med.
mayaya Skrevet 8. mars 2009 #16 Skrevet 8. mars 2009 Enig i at StOlavs er en knall plass å føde på!! Både oppfølging før, under og etter er enormt bra der :-D
MintCondition Skrevet 8. mars 2009 #17 Skrevet 8. mars 2009 Godt å høre, ikke at jeg har hørt om noen som IKKE har hatt flotte opphold der...bortsett fra hun Expat har snakket med
mayaya Skrevet 8. mars 2009 #18 Skrevet 8. mars 2009 Noen uheldige vil jeg tro man finner uansett hvor man drar?
MintCondition Skrevet 8. mars 2009 #19 Skrevet 8. mars 2009 Helt klart...skal vel godt gjøres. Fins jo helt garantert folk som er dårlige i jobben sin på St.Olavs også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå