Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jeg er 173 cm og veier i skrivende stund 67 kilo. Har alltid veid 10 kilo mindre, men etter at jeg fikk barn har jeg vært som en jojo mellom 58 og 64 kilo. Jeg vet at jeg ikke er tjukk. Men jeg har slitt med disse flankene på sidene i mange år. Selv om jeg legger om kostholdet går alt annet bort, enn disse. Jeg kan få en helt flat mage og en veltrent rumpe, men flankene de bor der uansett hva jeg gjør. Nå har min mann sagt at han kan betale for meg, for å få de fettsugd. Jeg vil gjerne, men er i tvil om resultatet. Jeg er en normal dame i fasong. Normal, ikke bred rumpe, ikke særlig til mage, vanlige lår, men enorme bryster (og såklart disse flankene på sidene).... Venter på brystreduksjon i år, det får jeg dekt, pga at de er altfor store og vonde for kropp,nakke og rygg- men det er en annen historie Alt i alt er jeg så lite fornøyd med meg selv at jeg ikke greier å pynte meg. Jeg går aldri i dongri lenger, ingen av dem passer, fordi flankene har blitt større det siste året. Enkelte ganger vil jeg knapt vise meg ute pga hvordan jeg føler ang. meg selv. Vil gjerne høre andres erfaringer! Gir det godt resultat? Er det vondt etterpå- hvilke forhåndsregler bør man ta osv? Er det sant at man må gå med korsett? TAKKER for svar Hilsen en som ikke er fornøyd med seg selv .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå