2exu-guttjanuar2010 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 kunne jo ikke ventet annet med den flaxen vår.. etter så lang tid på prøveren,ble jeg endelig gravid.... og så fikk jeg først beskjed om at jeg hadde mistet,og i dag fikk jeg beskjed om at den var utenfor livmoren... så i morgen bærer det på sykehuset nå er jeg dritt lei dette her,så tror jeg kan ha godt og ta en lang pause.. lykke til videre
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 tro meg, jeg føler virkelig med deg nå. det skal liksom aldri være nok. man blir plaget med det ene og andre. Som om ikke det skal være nok med at man sliter med å bli gravid så mister man også. jeg kan desverre ikke si annet enn lykke til, jeg synes virkelig synd på deg akkuratt nå
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2009 nei det er helt snat. det skal aldri være nok.. ser også at du har prøvd lenge og mistet. føler med deg. vet hvordan du har det. i dag når jeg satt på venterommet og nettopp hadde fått vite dette,kommer en skolevenninne inn døren med stor mage.. jeg gjemte meg bak et blad,så hun ikke skulle se meg.. orket ikke og snakke med henne. tor jeg har sett 20 gravide damer i dag og sikkert 30 barenvogner... i dag er alt bare trist og leit.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 ja, forstår deg veldig godt. jeg har mange ganger gjemmt meg jeg også. Kort fortalt så fikk jeg diagnosen for tidlig overgangsalder som 18 åring. Fikk vite vi aldri kom til å få barn. ble gravid etter 2 år med prøving og jenta kom nesten 3 år ette rat vi hadde startet. Nå har vi snart prøvd 2,5 år denne gangen også. to negative IVF forsøk, å ja, det føles urettferdig. Det er ikke så mye som trøster. man kan si hva man vil, men man har berre lyst til å grave seg ned. men av en eller annen merkelig grunn kommer man seg som oftest opp igjen. For deg er ting grusomt akkuratt nå. men jeg tror at du kommer til å klare å komme tilbake med nytt mot. men du skal bruke tiden din nå på å faktisk møte fakta, slik at du ikke får ett tilbakeslag. Snakk med noen om det.
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Føler så inderlig med deg, Henriette..
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Ble så lei meg da jeg så dette!! Føler så veldig med deg...Håper at dere treffer blink igjen raskt, og at utfallet blir bedre enn denne gangen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå