2exu-guttjanuar2010 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 i morgen skal jeg på sykehuset og ta kikkehulloperasjon...er det nå jeg bare skal gi opp og grave meg ned i jorden (?)....
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. mars 2009 hva er forresten forkortelsen for en graviditet utenfor livmoren?
♥Axinija♥ Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Arme, arme, arme deg!!!!!! ((( Kan ikke skjønne hvordan det føles for deg, men kan bare prøve forestille meg det....uff, for jævlig...... Ser ut i fra nicket ditt at dette barnet virkelig er ønsket, men hold ut!!!! Ikke grav deg ned i jorden, snarere tvert i mot, oppsøk noen å snakke med..kjæreste, familie, venner, hvem som helst!!!!! Dette var skikkelig trasig....men din tid kommer, der du skal være med helt til 3.trimester og endelig får holde din lille i armene.....en vakker dag, den skal komme!!!! En kjempestor trøsteklem fra
*toppris* Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 XU = ekstrauterin graviditet = graviditet utenfor livmoren
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Huff så leit å høre! Har vært igjennom det før selv og vet hvor forferdelig det er å få en slik beskjed. Har en sterk følelse at jeg er det for andre gang selv her nå. For det første kom symptomene mine veeeldig sent, og de er nesten borte her nå. Merker ubehag og "vondter" på høyre siden der egglederen ligger. Var hos legen igår, men føler at jeg ikke blir tatt på alvor. Får jeg spørre om hvordan symptomene dine har vært? Hvor langt er du på vei nå? Blør du? Håper du klarer å holde motet oppe!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Huff kjære deg, jeg så ikke innlegget ditt før jeg postet et spm om graviditet utenfor livmoren, ville bare du skulle vite det. Jeg håper det går bra med deg og at du har noen rundt deg nå. Sender deg mange varme klemmer
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 uff, dette gjorde rett og slett vondt å lese. kan ikke forestille meg hvordan du har det nå. livet er jammen uretferdig.... håper du ikke gir opp for det, jeg kjenner ei som slet med å bli gravid, å når hun først ble så var det utenfor livmoren.. men hun har to barn i dag:) sikkert ingen trøst akkuratt nå, men ville bare gi deg et eksempel på at dette kan gå bra til slutt! håper det går bra med deg.. klem fra meg
Artica Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 Det heter exu, ikke xu. Jeg hadde exu i sommer, og en i livmoren på samme tid. Forferdelig trist. Jeg har blitt gravid igjen nå, så det fins håp. Til deg som ikke blir tatt alvorlig. Ta direkte kontakt med vakthavende gynekolog på sykehustet. Jeg gjorde dette, og fikk komme opp og sjekke med engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå