WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Her fylles det med kyllingfilet i biter + agurk, salat, mais, løk og rømme. Eller kjøttdeig med tacokrydder og det sammen som det over. Har prøvd med tikka massala, men ble litt gæern i "børsa..." hehe.. Noen som har noe tips til andre fyll?
mamman til to gutter Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Kyllingfilet stekt med løk og hvitløk, tzatziki, salat, mais, fetaost og evt andre grønnsaker. Bruker dem også som pizzabunn og lager pitapizza. Raskt å lage en hverdag og mye bedre enn ferdigpizza, feks pizzasaus, biffkjøtt (som i dag med kiwis go' helg tilbud), mais, ost og krydder.
SOL*SOL Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Biff, kylling, reker eller tuna steik med stekt paprika og løk, svarte bønner og rømme. Salat med ceaser dressing og stekt kylling. Tomater, mozzarella ost, salat, kylling og pesto saus. Majones og reker (+sitron). Kremost, kalkun, tyttebœr, fersk spinat. kommer ikke på mer i farta ....
lÅktiHaUDe Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Samme som du.. men når jeg bruker kylling i biter så steker jeg de først, strør tacokrydder og vann over og lar det koke inn nam nam med taco saus blir det supergodt
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2009 Takk for tips:)
suseduse Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 det beste jeg veit om (vi hadde det i går faktisk) er skinkebiff, salatblader, rødløk og agurk. og så tar man tikka masala krydderet man får kjøpt og blander ut med creme fraiche og bruker det som dressing. VELDIG godt! hender også vi har skinke, ost, salat, tomat etc etc i og bruker dressing og/eller rømme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå