♥Axinija♥ Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 ....her er jeg... Hopper over til 2.tri i morgen, så jeg tenkte jeg skulle si hei til dere! Gleder meg over å være i den litt tryggere tilværelsen (dog føler man seg jo aldri 100% trygge), og jeg håper jeg får være med her heelt til 3.tri står for tur! Mange nick kjenner jeg igjen fra før...koselig!!!
Lillemy-77 Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Heisann Axinija:o) Velkommen hit!!! Du er jo ikke mange dagene etter meg jo, jeg er 12+ 3 idag:o) Er formen fin? Klemmer:o)
♥Axinija♥ Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2009 Tusen takk for det! Formen min er fantastisk, leser om alle som sliter med kvalme, oppkast, migrene, bekkenløsning og alle mulig plager....det er synd! Har vært kvalm noen få ganger (tidligere i sv.skapet)!. Koser meg med svangerskapet nå...men kan jo hende jeg får plager om noen uker, det vet man jo aldri...hehe.... Formen din da? Klemmer tilbake:)
Lillemy-77 Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Jeg er heller ikke noe kvalm, men jeg er utrolig sliten og trøtt om dagen da...men det går nå. Så lenge det ikke er noe annet enn det skal jeg ikke klage nei!! Man vet aldri hva som skjer senere nei, er bare å ta det som det kommer:o) Har du vært på tidlig ultralyd? Jeg var nå mandag, HELT fantastisk å se hvor langt det lille nurket mitt har utviklet seg allerede..!! )
♥Axinija♥ Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2009 Joda, er trøtt så det holder..hehe...men har alltid vært et b-menneske, så er vant til det! Kommer meg dessverre ikke på UL før den ordinære i uke 18, vi bor langt unna sykehuset og har ingen private aktører som tilbyr noe slikt i nærheten...men det går fint.... Har kjøpt meg babywatcher, og hører på babyens hjerteslag nå og da... Verdens fiineste lyd! Lever litt gjennom andre som har vært på UL som er like langt på vei som meg..hehe....
Lillemy-77 Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Ååå, har du hørt lyden allerede? Jeg har prøvd noen kvelder, og har fått opp 139 i hjertelyd, men har ikke hørt den enda. Hvor på magen hører du den? Er den vanskelig å finne? ååå, som jeg gleder meg til den lyden....) Jeg var kun på ul grunnet ekstrem prematur fødsel sist gang (3 mnd), så skal nok flere ganger. Var helt utrolig, så gleder meg til neste gang. ) Har du noen fra før? Jeg har ei jente:)
*toppris* Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 velkommen velkommen:) long time no see, nesten ivertfall;) noe nytt utenom hjertelyden? her har jeg fått endra terminen til 0409 *yess*, var jo på ul på tirsdag:) så idag er jeg 14+3 (er jo lørdag nå) hehe
♥Axinija♥ Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2009 Javisst har jeg hørt lyden....babywatcheren fanget opp hjerteaktivitet fra jeg var 10 uker på vei, den siste uken har jeg også fått høre en sterk og hurtig hjertelyd (ligger på +/- 170 slag)...er så festlig, blir ikke lei av å høre på! Jeg finner alltid lyden ganske langt ned på min høyre side, mistenker at morkaken ligger midt på...jordmoren lette her, men fant ikke noe...jeg sa hun måtte lete lengre mot høyre, men hun flyttet bare litt på doppleren...synd for henne, da hadde jeg jo hørt babyen hjemme allerede! Bra at du får oppfølging pga tidligere problemer....viktig, da føler man seg hvertfall litt tryggere! Jeg har en sønn på 5,5 år...så det er en stund siden jeg var gravid sist, føler meg nesten grønn igjen..hehe....
♥Axinija♥ Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2009 Hehe, takker for det du! Joda, var hos JM på mandag og hadde første kontroll...Fant ikke hjertelyden, men jeg fortalte henne at hun måtte lete lengre ned til høyre..hun prøvde, men bare sånn halvhjertet...så da fikk det bare være spør du meg...hehe... Heldige du som fikk endret terminen da...min værste frykt er at jeg skal komme på UL i uke 18 og bli satt tilbake med hvertfall 2 uker!!! hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå