Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Oppdaget at jeg hadde en etter at jeg hadde født, og etter to uker oppdaga jeg en til. De er ikke vonde, og er ikke i veien. Kan de da forsvinne av seg selv eller må de behandles uansett?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Klem på de og dytt de inn i åpningen, det hjalp på meg. Gjøres hver gang de "kommer ut", og de vil som regel bli mindre og mindre. Hvis ikke kan du kjøpe alcos anal. Kan trygt brukes mens du ammer og fås reseptfritt på apotek
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Hmm, ok. Så det nytter ikke å bare la de være?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Dytter.. Kan de altså ikke forsvinne av seg selv? Siden jeg ikke merker noe til de, så har jeg ikke lyst til å begynne å styre med de heller, bare håpe de går over av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Tvilsomt at de forsvinner av seg selv. Jeg hadde hemoroider før jeg ble gravid(pga mye hard mage), de var ikke så veldig plagsomme så gjorde aldri noe med de før ca 6-8 uker før fødsel, da bestemte jeg meg for å prøve Alcos anal. De forsvant ikke på de 2 mnd, men det ble bedre. De kom imidlertid igjen for fullt og enda verre etter fødsel, så nå gjenstår å se hvorvidt salve hjelper.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 foreslåt at du behandler de så snart som mulig, fordi de har en tendens til å bli verre med tiden i stedet for å gå over av seg selv, og da kan det bli verre å bli kvitt de også...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 åå hemoroider er helt forferdelig!! jeg fikk de også etter at jeg fødte...gikk til legen og fikk resept på stikkpiller..de ble borte da, men de kom fort tilbake etter at kuren var over. forsvant av seg selv etter 6 måneder...var helt forferdelig å gå på do de månedene der....unner ikke min verste fiende hemoroider :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå