Gå til innhold

Hei jenter:o) Hvordan er formen deres om dagen?? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utrooolig sliten og trøtt for tiden, et ork å komme seg gjennom arbeidsdagen, og så er det jo noen som venter hjemme, så åh, så godt når klokka er over leggetid... MEN er ikke kvalm!! spyr ikke!! så skal likevel ikke klage. Hvordan har dere det om dagen da? Klemmer:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forresten 12+ 3 idag...:o)

Skrevet

Jeg er 13+4 i dag og jeg spyr hvis jeg anstrenger meg eller stresser...eller bare har det litt travelt om morgenen...ellers er jeg veldig kvalm og fremdeles ekstremt trøtt...var ikke s trøtt i de andre svangerskapene...hadde en periode der jeg ikke kunne sette meg ned i sofaen uten å sovne...eller en stol, selv kjøkkenstolen var utsatt hehe...

Skrevet

en liten oppmutring herfra..(or not..!) er 16+3 og er fortsatt dårlig! Slå den da.. syns ikke d e noe særlig med graviditet denne gangen eg..

Skrevet

Kjenner igjen den der Kristilina83, hehe..:o)

Huffda HjerteLykke, må være slitsomt å være dårlig såpass lenge. I mitt forrige sv.skap så spydde jeg x antall ganger om dagen til jeg var ca 4-5 mnd på vei, så jeg synes det er utrolig deilig å slippe det nå... Håper det gir seg snart hos deg!!

:o)

Skrevet

hei:p jeg var også dårlig(kvalm,trøtt) fram til uke 17-18... nå er jeg i uke 25,og er 100% sykemeldt.. blir utslitt og verker noe forferdelig i ryggen bare jeg stresser litt på morran når lillegutt skal i b.hagen.. har "svangerskapsrelaterte muskelplager" og bekkenløsning... hadde

ikke noen plager i 1.svangerskap,så dette er ikke noe gøy..:(

Skrevet

Jeg er i kjempefin form, er i uke 19 nå. Men var veldig trøtt og en del kvalm også frem til ca. uke 14. Glad jeg er over det stadiet, trøsten er nå at det går over.. Ekkelt å være trøtt uansett hvor mye man sover. :(

Skrevet

Heisann, og velkommen til oss! Min form er egentlig super, bare at jeg har fått en forkjølelse akkurat nå.. skikkelig kjedelig. Men har masse energi om dagene, men blir jo selvfølgelig fortere sliten enn vanlig.. Er 25+0 idag, så det begynner jo å bli bittelitt tyngre også :)

Skrevet

Jeg også er i fin form, bortsett fra mer sliten enn vanlig og en utrolig kort lunte på spesielle ting. Taklet plutselig ikke stresset på jobben lengre, og ble skikkelig sinna for det som var småting før :-)

Men har ikke vært kvalm en eneste dag, og ingen av de andre plagene heller. Er 23 + 2 i dag.

Men blir veldig fort sliten, både kropp og hode.

Men det skal jeg fint klare å leve med :-)

Skrevet

kjenner jeg er GODT lei av å være dårlig! Har vært 100% sykemeldt i over 2 mnd nå og på samme tid har småen vært syk nesten hele tiden så for å si d sånn har starten på dette svangerskapet så langt vært no dritt! Håper på vår og bedre form!!!!!!!!

Skrevet

Jeg er 14-15 uker og er i knallform! :)

Er inne i en "dauperiode" der jeg ikke føler meg særlig gravid i det hele tatt - akkurat det er jo litt kjedelig...

Selv om jeg er i kjempeform, må jeg passe på å ikke bli ordentlig sulten, for da blir jeg kvalm. Jeg må passe på bekkenet, for det murrer litt av og til, og heldigvis kan jeg nå og da kjenne lille prikk ta et rundkast der inne så jeg vet at den er der :)

Håper dere alle blir i fin form snart, og at vi kan begynne å nyte den voksende babyagen!! :)

Skrevet

Nå er jeg endelig i skapelig form etter en hard forkjølelse. Er bare litt slimete nå. Hodet fungerer igjen. Så jippi, formen er bedre enn på lenge:)

Skrevet

Jeg er 13+5,og formen min er veeldig opp og ned!

Har vært skikkelig kvalm fra begynnelsen,men i går begynte jeg å kaste opp :( Og er veldig kvalm idag :(

Formen var fin en ukes tid,men så ble den dårlig igjen.. Veeeldig slitsomt å gå slik...

Skrevet

Hei :-)

Er 23 uker i dag og formen er kjempe fin. Sleit med mye kynnere forrige uke, men har nesten ingen nå :-) Masse energi - ikke så trett lenger - vondt i høyre lyske... Sitter nå og kjenner vesle jenta i magen turne rundt der inne. Fikk plutselig en stor kul på magen - hodet hennes :-) Utrolig spennende. Masse liv om dagen. Hun var så rolig i går og i dagtilig at jeg nesten ble bekymret, men nå er det full rulle der inne igjen :-) Gleder meg utrolig til jenta vår kommer i begynnelsen av juli :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...