Gå til innhold

"Sexy" undertøy i stor str..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått beskjed om å putte på meg noe veldig sexy undertøy neste gang jeg møter "kjærstn". Men jeg bruker DDcup og str 44 i truser, finnes det noe i det hele tatt? Alt jeg ser på butikken er i størrelse perfekt kropp..

Jada jeg er feit, så barnslige anonyme ligg unna

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke barnslig anonym, men skal gi deg en alvorspreken.

Du er IKKE feil for FAEN! Herregud, bare fordi du har store bryster? Og 44 i truse er jo ingenting, det er jo bare digg å ha undikser som ikke strammer?!?!

Jeg handler nesten alle trusene mine i str 44/46 på Lindex. De er ikke spesielt sexy, men veldig mange kule og søte. Har kjøpt noen sexy blondehipsters på Cubus. De har i sort og brun og hvit tror jeg. Opp til 46. Jeg bruker også DD i BH. ca 85 DD. Har alltid vanskelig for å finne meg undertøy. Man må være tidlig ute med en gang de får varer i butikk. KappAhl, Lindex har undertøy. Hvis ikke er d verdt å betale et par hundrelapper ekstra for å handle Triumph og andre merker hos en litt dyrere undertøysforretning. De har ofte mer variert utvalg.

For meg funker "balconette" best. Det gir løft og er litt polstra.

Har funnet korsett på\ Cubus i str 46. Sort.

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor butikkene i norge skal være så sparsommelige med undertøy for oss som har litt store pupper. Har lett mye etter BHer som passer godt, og Lindex og kapp ahl har noe. Om du vil ha større utvalg vil jeg tipse deg om denne butikken:

http://www.figleaves.com/

Litt knoting med måleband ogsånt for å finne riktig størrelse, men de har en god gudie på siden. Det koster også litt ekstra, fordi varene må fortolles om du kjøper for mer enn 200 kr, men jeg synes i allefall det er verdt det for å få BH som passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...