Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er nå 9+5 uker på vei. Første gang jeg er gravid. Jeg fikk vite på mandag at jeg var 9 uker på vei. Jag har hatt så store smerter nederst i magen så legen min trodde jeg hadde blindtarm betennelse eller at jeg var gravid utenfor livmoren. På onsdag (2 dager siden) tok jeg ultralyd og det viste seg at alt så bra ut.

Har fortsatt smerter nederst i magen, men ikke så ille som jeg var for en uke siden.

Jeg opererte bort en del av livmortappen for 5 uker siden og da var jeg gravid uten at jeg visste det og legene sjekket det ikke. Jeg brukte p-piller, har tatt masse sterke smertestillende og drukket en del alkohol disse 2 mnd. Jeg er derfor litt redd for at det kan være noe galt! Fikk time hos legen 23 mars.....jeg har lagt på meg alt.....men hvordan kan jeg vite at det lever.....har lest at flere her inne går med dødt foster flere uker i magen uten at de vet det....blir litt engstelig merker jeg.

Kan noen roe meg litt med noen gode ord og råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei der :) Om du hadde ul for to dager siden og fikk neskjed om at alt så bra ut, så trenger du ikke bekymre deg nå, skulle jeg tro. Da har legen sett et bankende hjerte etc. Spesielt når du er såpass av gårde inn i svangerskapet :)

De gangene jeg har mistet eller har hatt bo, så har det alltid vært litt spørsmål om jeg var kortere på vei enn antatt pga størrelsen på foster etc... Der har vært tidlige tegn.

Om alt stod bra til for 2 dager siden for deg, så gjør det nok det nå også :)

Helt sant ;)

MA, det med å miste men uten at kroppen får det helt med seg, er fryktelig selvsagt...Men det er ikke så vanlig heller. Ta livet med ro og trekk rolig puaten. Oss skal det gå bra med :)

Skrevet

*Pusten* skulle det være. Jøje meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...