Gå til innhold

Danse uten alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som kunne ønske at de var oppdratt til å kunne danse masse uten å drikke alkohol? Syntes det er så kjipt at jeg er avhengig av å drikke for å kunne danse ute. Har prøvd uten, men føler meg bare dum. Jeg har relativt godt selvbilde og er utadvendt og lite flau ellers....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker også best å drikke litt før jeg danser. Men det er vel fordi jeg sjelden danser når jeg er edru. Hadde jeg gjort det oftere så hadde jeg vel ikke tenkt over det.

Skrevet

HI her. Jeg danser masse når jeg er alene. Men jeg MÅ ha i meg noe for å tørre. Når jeg har drukket blir jeg "kjempeflink" til å danse, for da tør jeg liksom ta ut alt jeg har "øvd" på hjemme. Men hvis jeg ikke har drukket føler jeg armene mine er som gele.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Drikker sjelden (aldri, egentlig), men jeg danser alltid mest av alle! =D Syns det er kjempesynd at nordmenn er så stive og redde av seg uten alkohol innabords. Bare å kline til, mener nå jeg! =))

Skrevet

HI igjen.,,

Sitter faktisk å drikker rødvin nå, mens typen sitter å fjaser med noe annet. Han er Afrikansk og elsker å danse. Han må derfor liksom sitte å vente på meg til jeg er klar... hehehhe. Har som sagt prøvd, men det funker dårlig å danse ute når jeg er edru. Tilogmed hjemme blir jeg stiv hvis typen vin danse med meg.

Skrevet

Jeg er så usikker at jeg tørr ikke danse med eller uten alkohol innabords... Kjempesynd! Er så misunnelig på alle jentene som kan shake ordentlig :D

Skrevet

Jeg danser gjerne uten alkohol i kroppen, men merker jo godt at jeg blir litt friere og mindre stiv/fokusert på at absolutt alle trinna skal bli riktig når jeg har drukket litt!

Skrevet

Jeg er livredd for å danse! Helt forferdelig å danse sammen med andre. Spesielt i edru tilstand!!

Men jeg synes det er veldig synd at det er sånn. Tenker faktisk ofte på å melde på meg og samboeren min på dansekurs. Det hadde vært et STORT skritt for meg ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...