Gå til innhold

Jeg er bare 3+2 men hva i ..........?


Anbefalte innlegg

Skrevet

magen eser ut som bare juling, er dette normalt?

er 2 gangsfødende........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det med ro, det er helt nomalt :) Masse som skjer i kroppen. Det er nok mye luft, og man får fortere mage 2. gang.

Skrevet

Kan være mye luft i magen. Er graviditetshormoner i kroppen som gjør at fordøyelsen går saktere, dermed ligger maten lenger i tarmene og danner gasser. Da ser magen som regel litt oppblåst ut. Jeg er nå 10 uker på vei og ser en liten kul på magen, men etter jeg har spist ser jeg gjerne ut som jeg er 4-5 mnd på vei. :P Er også nr to på meg, sist kom ikke magen før jeg var 16 uker så syns 10 uker er tidlig. :)

Skrevet

Godt i vite hehe

 

litt deili å ha en "mage" å ta på også da :P

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...