lucky1 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 magen eser ut som bare juling, er dette normalt? er 2 gangsfødende........
Veslemus Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Ta det med ro, det er helt nomalt Masse som skjer i kroppen. Det er nok mye luft, og man får fortere mage 2. gang.
Kassie Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Kan være mye luft i magen. Er graviditetshormoner i kroppen som gjør at fordøyelsen går saktere, dermed ligger maten lenger i tarmene og danner gasser. Da ser magen som regel litt oppblåst ut. Jeg er nå 10 uker på vei og ser en liten kul på magen, men etter jeg har spist ser jeg gjerne ut som jeg er 4-5 mnd på vei. Er også nr to på meg, sist kom ikke magen før jeg var 16 uker så syns 10 uker er tidlig.
lucky1 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2009 Godt i vite hehe litt deili å ha en "mage" å ta på også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå