Silje%guttenemine Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jeg vet at det i grunn bare er JEG som kan gi meg selv det skikkelige svaret..Men håper på litt hjelp fra dere, kanskje er det noen lesbiske/bifile her inne som kjenner seg igjen? eller kan fortelle sin historie?? Saken er slik at jeg i dag har samboer og to flotte barn.. Jeg føler meg i grunn ganske trygg på meg selv, er 25 år.. Men noe er alltid i tankene mine..alltid..og har bestandig vært det.. Andre damer..vanskelig å forklare dette her.. Men..Har alltid sett på andre damer, helt siden jeg var liten.. Husker fra barneskolen av at jeg tittet på andre jente,men det gjør kanskje alle?? Da vi kom i puberteten drømte jeg ofte om andre jenter.. Men hadde kunn gutter... På videregående lå meg med MANGE gutter,,alt for mange,. Men innerst inn var det nok jenter jeg drømte om.. Det var jentene på skolen jeg snudde meg etter..Slik var det på byen også..Var det noe jeg kikket på så var det jenter..Men slik er det kanskje for alle?? Uansett, jeg ble forlovet og fikk barn med en mann... Årene gikk, og de går..Men fortsatt ser jeg på jenter, drømmer om jenter..Det fæleste jeg vet med sex er en penis, hehe..kanskje ikke noe med saken å gjøre_ Men ser sååååå på andre jenter... det finnes såååå nydelige damer der ute...sukk.... Kan vel også nevne at jeg ble med en jente hjemme fra byen for ca 1 år siden..jeg var utro... dette er så vanskelig for meg,,er så forvirret... spørsmålet dukker stadig opp, hva er jeg? hvem er jeg??? Er ikke enkelt dette her...skammer meg over å være 25 år, samboer og 2 barn og såååå uskikker på legningen... vel...nå fikk jeg iallefall "blåst" ut litt...
Bøllefrød Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Jeg synes det høres ut som om du er lesbisk. du sier joat det du ikke liker ved sex er penis og du drømmer om jenter, er jenter du alltid har drømmt om osv osv. så jeg tror nok du er det, kansje du er bifil ? jeg også ser på jenter, ser om de er pene har pen kropp osv det tror jeg alle jenter/damer gjør men forskjellen er at jeg bare ser jeg drømmer ikke om andre jenter kunne aldri tenke meg å være med en jente. kan du tenke deg å være med en jente? sammen med en jente lzm ? vist du kan det så har du vel svaret =p hehe
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Hei! Jeg syntes at det høres ut som du er bifil kanskje? Jeg har trodd at jeg er biseksuell, men jeg er nok bifil. Men hvilke rolle spiller det hva du kaller legningen din? Det er bare et ord, jeg føler at legning også varierer i løpet av livet. Jeg kunne vært sammen med ei jente, men er sammen med en gutt nå. Jeg har tatt opp dette med han, og han syntes det er helt greit at jeg har sex med jenter, så hvis sjansen byr seg kommer jeg til å ha det. :-) Det er vel en stor sjans for at samboeren din kommer til å syntes at det er greit at du gjør ting med jenter da? Var det bra med hun som du var med hjem da?? ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Hallo vettøh, her er jai vettøh..ho Bjørg Eva Lill=) Jæ er ganske så sikker på at du er lessebisk vettøh..for det er jai og=) Og jai er helt likt såm deg vettøh!! Så kanskje vi kann møtes får å utforske hverandres kråpper )))) Jai er pen me mørt hår, grønne øyer (veldi stort) og hott kråpp. Jai vil møte deg! Mitt telefonnommer er: 97769713 Ring mei!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Det viktigste spørsmålet sånn jeg ser det er: Hvordan opplevde du å ha sex med en jente?... Hvis det tente deg og du likte det, er du nok bifil eller lesbisk.. :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Haha jeg søkte nr ditt på gulesider, tenkte meg nok at du var en utenlandsk mann! Skjerp deg din dust, hva pokker gjør du på denne siden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå