Gå til innhold

Er det noen advokater her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg flytter fra hverandre men gjør kke opp noe hus, bil etc enda...men da bør man vel ha en skriflig avtale av noe slag? Så den som flytter ut er "sikret" med tanke på ikke og tape noe økonomisk ved et evnt senere salg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg

 

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med familienvern-kontoret og få tips og råd derfra :o)

Jeg er selv skilt og vi har klart oss uten kontrakter ... fordi vi er venner og stoler på hverandre.

MEN - jeg vil allikevel råde deg til å få alt skriftlig. "Bedre føre var ...", vettu :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...