beautiful Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Samboer og jeg flytter fra hverandre men gjør kke opp noe hus, bil etc enda...men da bør man vel ha en skriflig avtale av noe slag? Så den som flytter ut er "sikret" med tanke på ikke og tape noe økonomisk ved et evnt senere salg??
Apples Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Hei på deg Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med familienvern-kontoret og få tips og råd derfra ) Jeg er selv skilt og vi har klart oss uten kontrakter ... fordi vi er venner og stoler på hverandre. MEN - jeg vil allikevel råde deg til å få alt skriftlig. "Bedre føre var ...", vettu )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå