Gå til innhold

Jeg skjønner liiite om dagen.... Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noe forsinket til IKM, men hadde en liten blødning (noen dråper) sist helg.. Nå er det litt lyserosa utflod enkelte dager, ellers ingenting -men stadige mensmurringer... Vi har prøvd el-tester denne måneden, men det var aldri positivt.. Hadde derimot en del sex før jeg begynte å teste... Tok en CB i går, negativ... Noen som vet hva dette kan være? Blir svært takknemlig for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet jammen ikke.. Ta en ny test om noen dager, evnt lever urinprøve til legen..?

Skrevet

Tuusen takk for svar! Jeg tok en ny test i dag, men den var det noe galt med, ble bare helt hvit... Skal avgårde og kjøpe flere tester, også blir det nok lege hvis jeg ikke finner ut av dette selv, ja...

Skrevet

Vært borti sånne tester denne prøveperioden selv. To av fire har ikke fungert. Kjipe penger!! Hold meg oppdatert da :-)

Skrevet

Vet.. Typen ble ikke blid, han skal sende mail og klage.. Engasjert ja, hehe.. :) Seff skal jeg holde deg oppdatert, vi prøverne må holde sammen :D Ønsker deg lykke lykke LYKKE til også!

Skrevet

Negativ test her, og to timer etterpå kom TR... :( Huff.. Men det er jo bare å prøve igjen! Skal starte tidligere med eggeløsningstester denne måneden, og har kjøpt inn til testing i 14 dager.. Greit å tenke fremover, selv om man blir skuffet...

Ønsker deg lykke til, hold meg oppdatert ;) Håper det har klaffet for deg!

♥

Skrevet

nei nei nei! det var trist å høre :( bedre lykke neste gang!! :) jeg skal holde deg oppdatert med min tante....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...