monika 3+1 i magen:) Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 ja! jeg har fått igjen mensen etter 6 uker! blødde vanlig renselse i 5 uker, så hadde jeg ett opphold på en liten uke, så begynnte jeg å blø ganske kraftig igjen! jeg trodde jo ikke dette var mensen, men kanskje noen morkakerester eller noe so gjorde at de blødde, så jeg ringte opp på føde/barsel og fortalte dette. de ville jeg skulle opp på en sjekk. de tok en innvendig ultralyd, og fannt ut at ja, det var mensen! og jeg hadde tilogmed hatt eggløsning!! altså, blødd renselse i 5 uker, så etter 2 dager blødningsfri har jeg hatt eggløsning!! så 4 dager etter eggløsning har jeg fått mensen! det verste av alt er at jeg har hatt sex uten prevansjon 2 ganger den sisste uken! hun legen jeg snakket meg på sykehuset ga meg en resept på ppiller, men sa at jeg måtte vente eg syklus før jeg begynnte på de, siden kroppen min var litt i ulaget, og fremdeles var påvirket av graviditetshormoner, og jeg hadde hatt sex (ubeskyttet) kunne det faktisk være at jeg var gravid, uten at de kunne se det på ultralyd. sjangsen var liten, men den er det!! Herregud!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå