Gå til innhold

Er det ikke spennende jenter?!?!?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest så mange skumle historier her i dag at jeg blir snart gal. Jeg forstår disse jenten veldig godt og at de har behov for å dele. Men jeg tror ikke det er sunt for meg å lese det... Har mer lyst til å glede meg over at jeg har blitt gravid og ikke uro meg for det som kan skje. Derfor har jeg sittet og dagdrømt og surfet litt på barneutstyr på nettet og jeg kjenner det kribler inni meg. :)

Jeg er 5+1 i dag og veldig glad. Gleder meg til å handle inn! Skal selvfølgelig vente med det i tilfelle det skjer noe skummelt, men det skader jo ikke å drømme! Håper noen andre vil ta opp tråden med meg med positive tanker og fortelle hva vi gleder oss til! Gratulerer jenter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HippHurra for herlig tråd!!!! :)

Er 11+6 idag, og har snaart nådd en milepæl....JAA!!!!! :)

 

Klem til deg som startet den flotte tråden... :)

Skrevet

Gleder meg til jeg kommer like langt som deg! Føler at det er en evighet til!! :)

Skrevet

Jo dette er veldig spennende. Jeg er 5+5 og er kjempe spent på de neste ukene. Mest om jeg kommer til å bli like kvalm som sist. Da spydde jeg hele døgnet til jeg var ca 5mnd. Og det begynte i uke 6.

Er dette din første spent mamma??

Skrevet

Ja, det er min første. Klarer liksom ikke helt å se for meg meg med stor mage :)

Skrevet

Synes også at dette er spennende!! er 8+1 idag (fredag) og gleder og gruer meg.. Mange tanker som surrer, men jeg tenker ikke at jeg KAN miste. Tenker heller framover i framtiden med alt ansvaret jeg får for et helt nytt liv. Men også spennende...

 

Jeg ser også i butikker og på nettet etter klær og utstyr, kose meg litt og titte litt før jeg skal starte og handle. Venninna til mamma har en rabatt kort, så til sommeren skal ho være med meg å hande barnevogn og jeg får 50% rabatt, uansett om den allerede er satt ned i pris eller ikke, så det er jo kjempe snilt.

 

Ellers har jeg en tante som skal ha baby nå i mars, ei lita jente og ho har en liten gutt fra før. Ho er helt i hundre og skal sende med MASSE klær og utstyr ho ikke trenger lenger når babyen min er kommet. Og det er veldig morro å glede meg når det er så mange andre som gleder seg sammen med meg. Angrer ikke et sekund på at jeg lot nyheten sprekke så tidlig som jeg gjorde (unntatt på jobben da)

Skrevet

Heisann!

 

Vi tenker også veldig fremover... Er bare 5+1 i dag, men tenker heller ikke at noe skal gå galt. I går var vi å bestilte nye vnterdekk, slik at vi slipper den utgiftsposten til høsten igjen. Da tenker vi at vi vill bruke det meste på baby og utstyr. Lurer også innom ulike sider å ser på utstyr, hva jeg ønsker meg, hvilken vogn skal vi velge osv.... Kjempe spennende.

 

Skal på tidlig ul på onsdag 11.3, å er kjempe spent..... er vell ikke så masse å se så tidlig, men di kan likevell bekrefte at alt er som det skal etter hvor langt jeg er kommet =)

 

Kos dere med voksende mage, alle sammen =)

Skrevet

Jeg er 11 uker i dag, HURRA! I går kjøpte vi den første sparkebuksa og den første genseren, for å feire :)

Tror det er viktig å se fremover og kose seg med graviditeten.

Jeg leser heller ikke de triste historiene her, det er for min egen del :)

 

Moren min er også utrolig glad på mine vegne, så hun skal kjøpe barnevogn til oss :D Hun bor i Sverige så vi sparer en del penger på det :)

 

GRATULERER OG HURRA FOR OSS :D

Skrevet

Åå, så spennende med ultralyd allerede på onsdag, gullemitt09, er også 5+1 i dag. Synes tiden snegler seg avgårde, er det vikrelig bare én uke siden jeg tok positiv test? Men koser meg med hemmeligheten min, prøver å ikke fortelle det til noen før rett over påske. Litt vanskelig med svigermorbesøk i morgen, hun vet at vi prøver, så vanskelig å holde seg hvis hun spør ...

 

Skrevet

Jo dette er kjempespennende!!!! Gleder meg hver dager over mitt lille jordbær i magen. Er 11 uker imorra og er overlykkelig over at jeg snart er 12 uker på vei og kan se det høyt til hele verden. Jippi!

 

Nå skal jeg ut å svømme, første gang på 5 uker da jeg har vært sengeliggende, så dette skal bli så godt!!!

 

Ha en nydelig lørdag jenter!

Skrevet

Venninna til mamma skal være med meg å handle barnevogn, for ho har sånn rabattkort via jobben og får 50% på alle varer i enkelte butikker som g-sport, match og babybutikk bl.a.

 

Tanta mi venter ei jente nå snart, og var å kjøpte seg en sånn voksibak(?) til å ha i vogna, ho hadde helt glemt at ho allerede hadde en - så den får jeg, pluss ammepute, masse klær og div utstyr. Morro!! Er selvfølgelig morsomt å kjøpe tingene selv, men jeg tar gjerne i mot det jeg kan få, så lenge dem selv ikke trenger det. Er mange utgifter nå når det kommer en baby i familien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...