Gjest Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Helt siden i fjor sommer har jeg følt et sterkt hat mot postmannen vår. Fra den dagen han stod å ringte på hos meg og ba meg flytte bilen med en sur mine har jeg ikke taklet denne mannen. Som alle med bekkenløsning sikkert har erfart, er det et helvete å komme inn og ut av bilen, og særlig etter å ha vært ute et ærend er det håpløst å bevege på seg. Så de dagene jeg hadde det som værst lot jeg bilen stå utenfor leiligheten. Og det slo aldri feil. Denne sure postmannen oppsøkte meg isteden for å gå 5 ekstra meter til neste postkasse. Og jeg haltet meg til bilen, mens han satt i sin og ruste motoren. Og nå som ungen har kommet ut, og jeg tilfeldigvis har kjørt bilen opp foran huset for å laste ut varer og unge, så står den kødden og ruser bilen sin, akkurat som om jeg klarer å løsne bilsetet fortere, eller bære alt i en omgang. Han har faen meg ikke forkjørsrett på "min" vei. Det står da at man har rett til å kjøre syketransport og varer. Og det er ikke blindvei heller..... Kan kjøre rundt hvis man absolutt må!!!! Godt å få det ut!!! Han er en dust!!!
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Da setter du i gang en gå-enda-saktere-aksjon. Er du heldig får du se ham oppløse seg i en sky av gørr.
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Har slått meg.... gå-sakte-aksjon kan om mulig få dette sure trynet til å bli enda surere. Og da burde jeg klare å skru på det største smilet jeg har og spørre om han har noen personlige problemer han ønsker å snakke om?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå