Gå til innhold

Nedsunket livmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke normalt noen tappetafser, men i og med at vi snart skal begynne å prøve igjen har jeg prøvd å bli kjent med syklussen og denne tappen :)

Men, i går da jeg kjente var den nesten helt nede i skjeden, og i dag får jeg ikke en finger inn uten at jeg føler den er i livmoren... (kjennes litt svampete ut nå)

Har noen opplevd dette før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde jeg hadde det, men min gyno sier at alt er helt normalt og at hvor "tappen" er i skjeden avhenger av hvor man er i syklusen. samt at den kommer lenger ned når man har født barn visstnok.

Skrevet

Kan jeg spørre om hvor langt ned din er da? hehe fikk en sånn plutselig hysteri over meg, om at jeg nå var i overgangsalderen osv.... har ikke merket noe før nå, og jenta mi er 20 mnd. (men jeg har jo heller ikke kjent så veldig etter)

Skrevet

hehe. det avhenger litt av hvor jeg er i syklus. noen ganger så er det sånn at jeg kjenner den når jeg kanskje har det første leddet på pekefingren inni. :ler: andre ganger må den lenger inn. herregud jeg høres ut som en tufs med denne forklaringen.

jeg ble helt hysterisk selv og så for meg at den snart datt ut! knis. den har dratt seg lenger opp nå enn hva den var når jeg først oppdaget det. Tipper lille var rundt 2 år når jeg kjente den. som deg er jeg til vanlig ikke noen tappetafser. haha. nå er den litt lenger opp og lille er snart 5.

kunne faktisk ikke bruke tampong en stund fordi jeg dyttet tampongen forbi tappen liksom da blør man jo bare rett ut.. hehe.

Skrevet

Skjønner ikke hvordan denne tappen er engang jeg. Har aldri kjent den, og rekker ikke langt nok oppi der til å nå noe som helst. :P

Skrevet

hehe. spør kjæresten din eller test på forskjellig syklusdager. hadde heller aldri kjent den før jeg fikk barn da.

Skrevet

Har prøvd, men finner den ikke, hehe.

Har født to barn også.. Får vel be gubben prøve ja. :P

Skrevet

Da er du heldig Medium, for jeg tror jeg snart sitter med hele livmora i fanget..hehe

Takk for svar. Blir jo litt små hysterisk, men får avvente til mandag og se. Hadde samleie i går uten at det var noe problem, men ja..

Vil jo helst ha den på plass litt lenger opp =)

Skrevet

husk å knipe da! ;p

Skrevet

Nå lo jeg fælt av beskrivelsen din, Trolleliten. :D

Det skal nok mye til før du sitter med den i fanget, hehe. Høres ut som det går greit med sex i hvertfall. :)

Skrevet

Ja, vi får se i kveld da... hehe... innmari praktisk å komme helt innpå egget da i tilfelle...bare banke på liksom...og detter den ut kan jeg vel legge den i en respirator og bare komme tilbake om 9 mnd og hente knøttet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...