Gå til innhold

Nedsunket livmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke normalt noen tappetafser, men i og med at vi snart skal begynne å prøve igjen har jeg prøvd å bli kjent med syklussen og denne tappen :)

Men, i går da jeg kjente var den nesten helt nede i skjeden, og i dag får jeg ikke en finger inn uten at jeg føler den er i livmoren... (kjennes litt svampete ut nå)

Har noen opplevd dette før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde jeg hadde det etter fødsel. Fikk legen til å sjekke på 6ukers kontrollen, men alt var normalt og visstnok vanlig at musklaturen i underlivet er svak en stund etter svangerskap og fødsel slik at en kan kjenne livmorhalsen. Etter en tid(og helst knipeøvelser) retter det seg opp igjen.

Skriver at dere skal prøve igjen, så da har du født før? Lenge siden?

Hvis du er bekymret ville jeg rådet deg til å få sjekket det. Jeg var veldig redd og bekymret en periode. Greit å få et svar:)

Skrevet

Hun er 20 mnd nå...

Har ikke kjent så nøye før, men i.o.m at vi vil begynne og prøve igjen tenkte jeg å følge litt med...hehe...fikk litt sjokk, men kanskje det bare er sånn det er akkurat nå..

Avventer til mandag, så får jeg se hvordan det ligger an... Kanskje er den kommet litt lenger opp igjen

Takk for svar =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...