Lykkelig mamma:) Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jeg lurer veldig på om nesten alle her inne er kvalme, og i hvilken uke kvalmen i tilfellet kom?
Lykkelig mamma:) Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. mars 2009 Oisann, den kom visst to ganger....
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 jeg er ikke mye kvalm..hehe..jeg lurer også på om man liksom må være det..hehe..skrev et innlegg litt lenger ned her om noe av det samme. hvor langt er du på vei?
Lykkelig mamma:) Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2009 Jeg er seks uker på vei og overlykkelig hver dag uten kvalme... Hvor langt er du på vei?
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 ja er godt å ikke være noe særlig kvalm egentlig:) hehe.. jeg tror jeg er 6 uker på vei ca..fikk ikke igjen TR etter SA i des før jeg ble gravid igjen nå. skal bestille time hos gyn på mandag,og da får jeg vel også vite hvor langt jeg er på vei.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Jeg har vært kvalm siden uke 6, spyr og står i. Er nå ca 8+0 straks.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Da jeg gikk med prinsessen min for 3 år siden,var jeg ikke kvalm en dag Nå derimot, hmmm,er jo ikke direkte omgangssyke-kvalm, heller et permanent surt oppstøt som ligger baki strupen et eller annet sted. Og rimelig kvalm om jeg ikke spiser minst hver 3 time...Begynte i ca uke 6... Der er ingen fasit,hverken på kjønn/kvalme eller noe Bare kos deg uten kvalme du Deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå