c_m_preggis Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jeg skulle hatt mensen ca 16. februar. Den har ikke kommet, og jeg har tatt flere tester som har vært heelt hvite. Så kom jeg plutselig på at før siste mens, ca 13. januar fikk jeg akutte grusomme magesmerter som varte i en times tid. Dette var 9. januar. Så kom altså det jeg trodde var mensen den 13. Men etter å ha snakket med legen denne uken fant vi ut at jeg mest sannsynlig har hatt en tidlig sa. Så, etter mange negative tester tok jeg en på onsdag som var svak positiv. Har tatt 3 tester til (strimler fra billigtester alle sammen) etter dette, og alle har vært positive. Så det jeg da lurer på er om dette kan være en graviditet eller om det er hcg som henger igjen fra sa? Kan liksom ikke skjønne at det henger igjen siden jeg har hatt så mange negative tester i mellomtiden. Så tror egentlig at jeg er gravid.. Hva tror dere? Og hvis jeg er det, hvordan vet jeg da hvor langt jeg er på vei? Skal jeg regne det jeg tror var en sa som en mens? I såfall er jeg jo over 7 uker på vei.. Da er det vel litt rart at testen jeg tok lørdag for en uke siden var negativ, mens fra onsdag og frem til idag har de blitt positive?? Uff, som dere skjønner er jeg forvirret. Håper på noen gode svar her :)
c_m_preggis Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. mars 2009 Ingen som kan svare? Blir veldig glad for svar altså
Lotta2010x2012 Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Hvis du har hatt en sa i januar, og så fått negative tester etter det, så ville jeg jo tro at du nå var gravid. Dra til legen din og ta blod prøve, så finner dere nok fort ut dette:) Kan ikke skjønne at du ikke skulle være gravid nå. Tja, hvor langt du er på vei, er jo usikkert, kanskje du bare får smøre deg med tålmodighet til du får tatt en ul og får en ca. termin dato der:) Masse lykke til ihvertfall!! Krysser fingrene for at du er gravid jeg:D
1 høne i haneflokken-født Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 jeg tror nok du er gravid ja, men du er nok ikke mer enn 4-5 uker på vei, ville ikke gått ut fra den sa din siden det nå er en stund siden, men bestill deg en privat ul når du er sånn ca 6-7 uker (nærmere 7) da hjertet begynner å slå i uke 6 så får du nok en så noenlunde termin da masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå