blond Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jeg husker sjelden reklamer, det er kun en som virkelig sitter og det er en reklame som blir sendt på tv ganske sent. Det er en ringetone som skal være skummel, en jentestemme som roper "maaami.." den er bare så utrolig tåpelig at jeg blir irritert, noe som er en sjeldenhet. Reklamene for PlanNorge går ikke innpå meg, vet ikke hvorfor, mulig at jeg har en sperre mot å ta inn hvordan de har det.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Påvirket og på virket... Alle blir vel det på en eller annen måte tror jeg.. En ser jo ofte ting i reklame som en har lyst på. Men det er jo sundt å ha noe en har lyst på tror jeg. Men ikke at en kjøper seg alt en har lyst på sånn uten tanke over hva en bruker penger på. Mange reklamer ser jeg gang etter gang, men kan ikke huske hva det er reklame for før de avslører det på slutten av reklamen, da tror jeg det er en dårlig reklame. Men det er vel slik med reklamer at man trenger ikke huske dem, men underbevisstheten vår husker bildet, så når vi kommer i butikken så ser vi dette bildet og kjøper produktet fordi vi syntes det er noe kjent, mener vi har hørt noe positivt om det.. Jeg personlig liker disse reklamene da noen ringer til hverandre mens mobilen ligger i lomma.. Tror det er Netcome, men hadde ikke veddet masse penger på det..
Korse76♥ Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har lyst til å si nei, men må nok innrømme at det havner en del artikler i handlevogna som jeg har sett på tv, helt sånn ubemerket liksom hehe Men for større ting som tv'r og sånn blir jeg ikke like lett påvirket av, ei heller slike for humanitære saker.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Ja, jeg blir påvirket, Kjøper ofte ting fordi jeg har sett det på reklame, og det hørtes så bra ut.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Ja, noen ganger. Hender vell jeg prøver ut ting jeg har sett reklame for - for å se om det er så suverent som dem sier i reklamen.. ofte er det nok ikke det, men jeg lærer jo aldri. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå