Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 vet forslaget ble nedstemt, og takk for det! Er det ikke meninga at de som kommer til Norge skal integrere seg? hva er da meningen med en muslimsk skole?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Jeg synes at alle barn i Norge bør få gå på en statlig styrt skole med likt skolepensum. Jeg simpelthen HATER private kristne skoler som forderver små barnesinn med vranglære. Jeg ville nok også mislikt muslimske barneskoler, men jeg synes det er feil å si ja til det ene og nei til det andre.
Melisa87 Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 ja, jeg synes også at de som kommer til Norge må integrere seg. Men nordmenn i utlandet eg ikke noe bedre de helller, ta f.eks pensjonister i Spania som bygger sine egne borettslag hvor bare nordmenn får lov til å bosette seg.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 syns ikke dem skal blande religion og skole.. er stortsett derfor det er i krig i denne verden.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 ja, sprøtt spør du meg.. er flere nordmenn på gran canaria enn spañoler.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 I Spania er det jo både norske bhg, skoler og barnevern......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå