Gå til innhold

Trist minne fra barndommen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Belgia hadde de som tradisjon å ha et par dagers arrangement med stort marked med salgsboder og tivoli en gang i året. Vi hadde skolefri en mandag hver høst pga. dette. Jeg og mora mi var en tur på dagen og så på markedet og bodene, og om kvelden dro vi en tur til for at jeg og faren min kanskje skulle kjøre noen karuseller sammen. I stedet for å kjøre karuseller med meg satte foreldrene sine seg ned på et utested og drakk øl. Faren min drakke masse øl og ble full, og da hadde han glemt tanken på å kjøre karuseller med meg. Det som skjedde var at mine foreldre dro hjem etter at de hadde drukket øl, og jeg fikk ikke kjørt en karusell. Alt ble bare trist og leit, faren min var bare interessert i å sette seg ned og drikke øl - ikke kjøre karuseller med meg. Dette er over 23 år siden, men det er utrolig vondt å tenke tilbake på.

Er ikke det slemt gjort av en far å sette seg ned å drikke masse øl og bli full i stedet for å kjøre karuseller med barnet sitt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det er slemt.

Men nøffemor.. Du sliter med så enormt mye. Du kan ikke ha det lett..

Jeg anbefaler deg å oppsøke hjelp..

Skrevet

Det er slemt ja. Skjønner godt at du fremdeles tenker på det, helt seriøst.

Du er søt, nøffemor.

Skrevet

Slemt, been there jeg også.

Skrevet

Mange voksne som tenker mest på seg selv. Det er dumt. Man skal være forsiktig med å love ting man ikke vet om man kan holde.

Barn husker godt, og svik sitter lenge i sinnet.

Trist at dette skjedde deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...