Gå til innhold

...bare jeg som blir nervøs av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle SA-innlegg her? Bare for å ha sagt det: jeg har full forståelse for at folk føler for å fortelle når det skjer... Men, hvis dere som meg blir litt nervøse og redde, vil jeg oppmuntre dere jenter med å si at det GÅR jo bra med de aller, aller fleste!

Hva med å legge inn flere positive og oppmuntrende tråder?:-)

Lykke til, jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke alene om det.

Men samtig er det sikkert godt å få ut litt frustrasjon når ting går litt tungt. Men ja, jeg blir litt skremt av og til å lese alt her inne.

Det er bare å oppfordre flere til å legge inn tråder der alt går bra og:))

Skrevet

Jeg er helt enig, er kjemperedd for å miste, kjenner etter symptomer for å få et tegn på at alt e fint.

MA f.eks hadde jeg aldri hørt om før jeg begynte å lese her inne. Kjenner ingen som har opplevd dette. SA har jeg hørt om, men sjelden.

Når jeg hører om venninner og bekjente som er gravide, tenker jeg aldri at de kan miste, men nå når jeg selv er gravid så er jeg et nervevrak.

Off nei, som regel går det bra, men vi mennesker er skrudd sammen på et merkelig vis, vi leser mye, men det som henger seg fast er det negative...

Men jenter det går heldigvis godt for de fleste av oss:O)

Selvfølgelig er det kjempetrist å lese om de det ikke går så godt med, og noen historier setter virkelig spor i meg. F.eks hun som skulle få vite om hun hadde tvillinger i magen, men så var det ikke liv i det hele tatt. Off henne har jeg tenkt masse på idag.

Skrevet

Huff, ja, det er mange triste historier... Jeg kjenner også ei som mistet, nesten 3 mnd på vei... Fikk vite det samme dagen jeg fant ut at jeg var gravid...

Leste også at legenes uoffisielle trygg-grense er 8-9 uke, ikke 12.

Vi krysser det vi har! :-)

Skrevet

Jeg blir litt småsprø av alle de skumle historiene og det er vel ikke så sunt..

Skrevet

Jeg må inrømme at jeg helst ikke leser de. Klarer ikke helt å la være heller, da. Er jo redd for at jeg kjenner negative symptomer osv...

Forrige gang jeg var gravid, var jeg helt sikker på at det ikke fantes hjerteslag i magen på meg da jeg var på kontroll.(Da slukte jeg alt av slike innlegg) Jeg ble helt satt ut da jeg hørte den nydelige hjertelyden :-) Nå er knøttet 1,5 år og mamma og pappas solstråle;-)

HåperHÅPER at det går bra denne gangen også. Har egentlig en god følelse. Holder på den...

Skrevet

Uff ja.. Jeg har hele veien lest alle type innlegg.. også de der overskriften tilsier at det har gått dårlig.

Men det er noe med at når det er folk som oppholdt seg lenge på

"bli gravid" før de kom inn her.. og har fulgt hverandre en stund, så er det jo pussig om man bare "forsvinner" uten et ord. Er ikke av de mest aktive til å skrive her inne selv, men er nok noen som vet hvem jeg er. Derfor jeg følte for å "si fra" at jeg i dag fikk vite at jeg må tilbake på "bli gravid"..

Krysser fingrene for alle dere som er her inne (og håper jeg kommer snart tilbake!!) :-)

Skrevet

Skjønner det kjempegodt, og innlegget var ikke en kritikk av bl.a ditt innlegg... Men: Lykke til videre! Det går nok snart, skal du se:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...