Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset? Verdt prisen??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja..

Jeg ville pusset opp begge badene..

Skrevet

Aner ikke hvor dette er hen. Stort sett TG1 noe som er bra. Badene var stygge, og må nok gjøres noe med. Råteskader utvendig på vindskier og møne samt på noe av ytterpanelet, og det må jo også gjøres noe med.

Syns det var grei pris jeg.

Skrevet

Løp og kjøp :)

Dette var billig :)

Skrevet

synes huset var veldig fint bortsett fra badene. pusser du opp de blir det nok veldig bra.

Skrevet

Detta va billigt egentlig te å ver i Koparvik område syns eg da. Hvis dåkke har rå te å pussa opp badene så har dåkke et kjempeflott hus, så antagligvis stige ein del i verdi med dei oppussingane :) Ville kjupt d eg :)

Lykke te!

Hilsen Karmøybu ;)

Skrevet

eg hadde og kjøpt det- super pris. mye dyrere her lenger sør i rogaland...

men jenter, pusse opp begge badene?? de er jo helt ok og er unødvendig...

Skrevet

jeg synes badene er mindre en ok, sorry men nå er jeg kresen å da. huset var veldig fint ellers så badene passet ikke inn i det huset synes jeg. men om dere ikke har råd å pusse opp begge ville jeg pusset opp det med stein gulv. det andre bade var litt penere, synn de flekkene på gulvet bare men det går kansje ann å få bort.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hvis man vil bo i Kopervik (hvor enn det er), synes trashy bad er fine, er glad i kjøkken uten skapplass og rare fliser, og hus uten spesielt merkverdig fasade, så ja, er huset verdt prisen. Uansett billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...