Gå til innhold

Hva er ditt talent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du et talent, og kunne du stilt opp på Norske Talenter med det?

Jeg har ikke noe spesielt talent, men skulle gjerne hatt det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt talent egner seg nok ikke med å opptre med i Norske talenter, he-he;0)!

Skrevet

Har ikke noen talenter som imponerer på en slik måte nei, men er noen ting jeg merker faller veldig naturlig for meg ellers. Kan på sett og vis si at jeg har et lite talent for å snakke veldig lenge og mye om ting jeg knapt vet noe om og likevel totalt overbevise tilhørerne (forutsatt at de ikke er eksperter på området da, da vil de gjennomskue meg fort). Har fått meg et par 5-ere og 6-ere på vgs pga dette ;-)

Skrevet

Det talentet skinner godt igjennom i innleggene dine på DiB også.

Skrevet

Hehe... Jeg er faktisk litt mer forsiktig når jeg skriver vanligvis. Om det teller, så er ejg også veldig flink til å innrømme det dersom jeg tar feil da :-) Kan vel kalles formildene omstendighet?

Skrevet

Tviler på at rettskriving og evnen til å oppdage skrivefeil i en tekst gjør seg godt på en scene.

Skrevet

Klarte ikke å dy meg, he-he;)

Skrevet

Helt i orden. Jeg er som regel godt klar over mine feil, eller talenter om du vil (;-)), men er ikke alltid jeg helt klarer å gjøre noe med dem ;-) Synes da selv jeg er blitt flinkere til å bruke ord som "tror at", "mener å ha hørt" osv i stede for å være helt skråsikker.

Jeg vet (tror?) endel her inne ser på meg som bedreviter, påstålig og kjedelig, men jeg tror nok jeg har endel mer selvironi og humor enn det jeg klarer å få fram her inne. Håper da i hvertfall det ;-)

Skrevet

Ja, det var IKKE meg som skrev det platte innlegget.

. Hilsen anonym 20.16

Skrevet

Jeg klarer å bevege det ene øyet mens det andre står helt stille.

Om det gjør seg på Norske Talenter er jeg heller usikker på! ;)

Skrevet

Nei, Mitt taletent må være å kunne svare for seg. Formulere meg greit og ikke har problemer med å ta ordet, snakker foren store forsamlinger. Tror jeg får litt samme kicket av det, som andre får av å opptre.

Av absurde ting så kan jeg slikke meg selv på nesetippen.

Sitter sammen med samboer og broren. De har talenter! Broren var just oppvarmer for MadCon. De hadde konsert i byen vår i kveld, og han var oppvarmer. Han dansa. Sist uke sang han for en full sal på kulturhuset.

Min samboer er også flink til å synge og danse. Sønnen vår tok ørten baklengs saltoer i dag i et lekeland vi har i byen. Applaus! Håper alle barna våre arver deres egenskaper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...