Gå til innhold

Jentene på jobben til mannen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sender meldinger til han på facebook, mail og mobil. Han er tydeligvis veldig populær blandt de! Merker at jeg blir sjalu og begynner og hate jobben hans. Han er alltid veldig blid og hyggelig mot alle. Interessert og stiller de riktige spørsmålene. Godt likt av alle. Er jo bra det, men syns det er kjipt. Jeg vil ha han i fred! Det verste er at det ganske ofte er sosiale arrangementer med jobben. Han har hittil ikke vært på så mange, er gudskjelov en hjemmekjær type.

Stoler på han egentlig, han forteller alltid om disse meldingene og syns det er rart. Er kun meldinge om hvordan det går med han,om han skal være med på div ting og hverdagslig prat. Og han svarer like høflig hver gang..

hmmfr.. har ikke sagt at jeg ikke liker det enda, men vurderer det sterkt..

Bør jeg la være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vist du missliker d så syns jeg du skal si ifra:):)

Har selv en mann som jobber på båt er borte 7-8 mnd i året, å treffer mange nye kvinnfolk i jobbsammenheng. Greit at de sender melding på facebook men syns ikke de trenger å sende meldinger på tlf. stoler på mannen min jeg oxo. Men han liker absolutt ikke at jeg får meldinger av menn.

Skrevet

Eh, foxy, liker ikke mannen din at du får meldinger av menn, sånn på generelt grunnlag? Det var ufattelig sært i såfall.

Skrevet

Hva skal han gjøre med det? Avvise kollegers meldinger og vise en kald skulder, si ifra at kona ikke liker det?

Min mann jobber også sammen med flere jenter som tar kontakt på den måten, gutter også. Det er jo din usikkerhet som spiller inn her, siden du sier at du kan stole på han. Jeg klarer ikke å tenke på at kollegaer har et "kjønn" og noens kone/mann vil nok kunne beskylde meg for det samme. Vi er begge sosiale på jobben, og jeg forstår ikke helt hvorfor du reagerer. Alle er jo ikke ute etter mannen din :)

Skrevet

Ok.. enig.. Skulle ønske jeg hadde din selvsikkerhet merker jeg! :) Slitsomt at jeg har det sånn. Skal prøve å jobbe med meg selv, og slutte å bry meg om det.

Har tidligere vært i ett forhold hvor det var løgner, utroskap og dritt. Tok mange år før jeg kom ut av det. Merker at det forholdet har ødelagt tillitten min til folk. Men jeg har verdens beste mann nå, må bare skjerpe meg..

Skrevet

Du kunne ha skrevet om meg. Jeg sender meldinger til mine mannlige arbeidskollegaer via sms og på facebook av og til og har aldri tenkt på at de kunne bli oppfattet som flørtende. :/ Ser ikke på meg selv som noen trussel ovenfor deres koner eller kjærester gitt.

Synes du bør la det ligge ja. Iallefall så lenge du faktisk ikke tror det er noe annet en helt dagligdagse ting det skrives om. Forøvrig, har du ikke selv noen mannlige venner da?

Skrevet

Må være slitsomt å være så usikker på seg selv og forholdet..

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg har store problemer med å forstå meg på mennesker som lever i forhold hvor all annen kontakt oppfattes som truende av den andre parten. Må være slitsomt.

Skrevet

jeg har faktisk vært like sjalu som HI her er og kan bare bekrefte det som sikle her sier. Det er fryktelig slitsomt, MEN den eneste som kan gjøre noe med det er du. Dersom du legger dette på din mann så kommer det bare til å balle på seg og snart nekter du han både de ene og det andre.

Dessuten kommer han til å måtte fortelle arb. kollegaene sine hvorfor han aldri svarer eller er med på jobbting, og jeg tipper han forteller sannheten. Han slutter nok ikke snakke med de på jobb selvom du oppfatter det truende, og tro meg når jeg sier at det ikke kommer til å gjøre noe for selvtilitten din at du oppfattes som det trollet av kollegaene hans.

Skrevet

Er veldig slitsomt-- Men hvet ikke hvordan jeg skal bli bedre! Er jo ikke noe jeg kan noe for!

Skrevet

Joda, det er noe du kan noe for!! Dette er det kun du som kan fikse. Mannen din kan ikke hjelpe deg. Alt han gjør vil uansett ikke være nok etterhvert som han legger opp livet sitt etter din sjalusi. Du blir bedre av å legge bort tankene. Be han ikke fortelle om meldingene som kommer og ikke spør. Ikke les facebook-profilen hans eller mailen. Du kan uansett ikke forhindre det som er dit værste mareritt dersom han har bestemt seg for at han skal gjøre det. Du må jobbe med din selvtilitt og forholdet deres.

Skrevet

Er du veldig sjalu og spesielt om din mann endrer oppførsel (er enig i at det er rart for å slippe en krangel, lar være å gå på jobb ting fordi du blir sjalu) er jo det mulig å skaffe hjelp til deg. Det er utrolig slitsomt å være i et forhold med en som er sjalu, og jeg tror de fleste kollegaer sender meldinger til hverandre på sms og facebook.

Skrevet

jeg har Aldri gitt utrykk for at jeg er sjalu på noen måte. Han får gjøre det han vil uten at jeg blir sur. Vi har ALDRI kranglet for noe på bakgrunn av at jeg er sjalu. Han aner rett og slett ikke at jeg er det. Han skryter derimot til vennene sine om at jeg er superdama som lar han få lov til det han vil:)

Dette er noe jeg har inni meg, jeg smiler og vi prater ofte om hans jentekolleger. jeg spør hvordan det går med de osv.

Jeg er absolutt ingen gal, forsmådd kjærring som er etter han på noe vis. Er oppegående, smart, pen og vellykket utad på de fleste områder. Men sliter med tillitt. Thats it!

Men enkelte av meldingene plager meg.. Bla " Du sviktet meg på årsfesten, hadde håpet du kom" og "Blir så glad når jeg ser at vi skal jobbe sammen. Håper vi sees snart, merker at jeg savner deg på jobben om dagen"..

Skrevet

ok jeg forstår. kanskje du bør prate med han om hvordan du føler deg da, slik at han iallefall vet hvordan du har det. det er jo ikke særlig ærlig å late som om alt er bare velstand fra din side heller da. ;p

Skrevet

Har en veldig stolthet, så kommer nok aldri til å fortelle hvordan jeg har det. Men jeg vil på en måte få sagt at jeg ikke liker den type meldinger da.. Jeg ville aldri funnet på å skrive en slik melding til en kollega som har samboer og barn. Syns det er veldig drøyt jeg.. men er kanskje litt hårsår jeg..

Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt jeg, min Kjære har en kollega som i tillegg har sluttet der for 2 år siden og hun sender fortsatt sms i tide og utide.

Og jeg synes slett ikke at det passer seg, ville aldri fått meg til å sende meld. til mannlige kollegaer, så sant det ikke var jobbrelatert.

Fra venner av motsatt kjønn synes jeg ikke gjør noe...

Skrevet

mamma

jeg anser mange av mine kollegaer som venner da. :S hvor går grensen liksom?

senest for 2 uker siden sendte jeg denne til en kollega: Helgen er ikke helt den samme uten! Jeg savner deg!! hehe. Han er sykmeldt og snart 60 år! ;p

Skrevet

He he, nei på jobben til mannen min omgåes de ikke på venners vis, om du forstår.

Der er det vel julebord og noen seminarer som er av sosial omgang.

Hun som har sluttet er nesten litt plagsom både for meg og min Kjære.

Jeg mistenker ingen utroskap her, jeg synes bare det er litt snålt.

Tror faktisk aldri jeg kunne sendt en sms med at jeg savnet en mannlig kollega, men vi er alle forskjellige:-)

Skrevet

De omgås ikke på venners vis på samboerens jobb heller.. Men de har mye tid til prating. Og kjenner hverandre derfor ganske godt tror jeg.. Er sikkert derfor han får disse meldingene da. De liker å tømme sjela si på han sikkert. Han får jo høre alt! -fra sexlivet til ferieplaner.. sukk.. håper bare jeg blir vandt til det snart..

Skrevet

Ja og da synes jeg ikke det hadde vært rart om det kom en melding som dreide seg om jobb. F.eks har du vært på kundebesøk der, eller kan du ringe nn i morgen når du kommer på jobb, han lurte på ditt og datt.

Men jeg forstår ikke sånne andre meld. og hun som sender til min Kjære, sender selvsagt god jul meld. på julaften også, synes ikke det passer seg jeg.....

Skrevet

Kan bare svare for meg selv. Jeg jobber med menn og hadde aldri sendt dem meldinger. Hva er så viktig at det ikke kan vente til neste dag og si det på jobb??

Rent arbeidsstoff er noe annet..noen må jo sende slikt på ettermiddag/kveldstid.

Men mener ikke at en skal bli mistenksom uansett.

Men jeg skiller mellom jobb og fritid..og har samtidig guttevenner på jobben.

Skrevet

Får høre om sexlivvet?..alvorlig talt.

Forstår godt at du reagerer og blir lei jeg.

Skrevet

Jeg syns dette var litt drøye meldinger mellom kolleger. Hadde ikke likt det om mannen fikk slike meldinger, og hadde nok blitt litt sjalu. Vennskap mellom kolleger er helt greit, men jeg hadde ikke sendt slike meldinger til mine mannlige arbeidskompiser.

Skrevet

forstår deg veldig godt. og det er ikke alltid man kan noe for følelsene sine.

når jeg og min mann er ute på byen så får man jammen se hvordan noen jenter oppfører seg. skulle tru han var et klister..dem snur seg og henger rundt hem,han har måtte ta dem bort med å fysisk ta hendene dem og dytte dem til side. han syns det er ubehagelig og det syns jeg å. han er en alle liker,og er en pen mann. men noen jenter oppfører seg som at han er en eiendel eller en ting man kan gjøre som man vil m. dette er skjedd rett foran meg. han traff ei han kjente for mange år siden og fortalte at vi skulle gifte oss og at vi ventet en liten baby. hun hang så rundt ham at jeg bare sto å måpa tilslutt. han måtte fysisk flytte henne vekk. og de følelsene som dukker opp der er ikke noeb jeg kan noe for. det er helt forferdelig at noen kan si det. man føler utfra hva man har opplevd før og hvordan situasjonen er..

og det å være sjalu er bare litt sunt..så sant det ikke tar overhånd, og gjør det det så er det verdt å snakke m sin kjære om,for da er det noe galt. det er vondt å ha det sånn. veldig vondt.

syns du kan fortelle det til din kjære at du vet dette er noe han ikke kan noe for, men at du syns det er litt ekkelt. og at du blir litt sjalu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...