Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Har lyst til å klippe meg sånn. Flere som er enig i at hårsveisen hennes er fresh?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Jeg klipte mej nøyaktig slik en uke før hun dukket opp på skjermen med samme frisyre. Digger den, og hun kler den utrolig godt!! (Liv liland = hotel cæsar-skuespiller)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Ah. Ikke rart jeg ikke vet hvem det er da :-) (ikke Cæsar-fan)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 ja, eller, hun som spiller Liv Liland rettere sagt.. :-) Hva hun heter i virkeligheten vet jeg ikke... men rollefiguren heter Liv Liland..
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Samme her NN21.27. Tenkte det sikkert var noe unge-mødre greier igjen. Men cæsar, altså.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 tenkte på denne frisyren. den er jempe fin! Men hun er jo stylet d.. krøller og greier... mye jobb med tenker jeg... hvordan er det meg deg som klippet deg slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå