Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Vi har kleskommoden hans på kjøkkenet, der står vaskemaskinen også. Det er fordi vi bor i en leilighet med stoor stue og soverom men pittepittepitte lite bad. Han åpner vaskemaskinen selv, går til kommoden, henter klær i skuffen, går til vaskemaskinen og legger klærne inn!! Helt fantastisk! Er det tørre klær i maskinen, (kombi maskin) Åpner han maskinen og tar ut klærne. Han er så fliiink gutten min!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. mars 2009 Ingen som synes han er flink? Noen andre som har hjelpsomme små barn?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Min var også sånn. Lærte ham når han var rundt året å ta ut av oppvaskmaskinen. Det var dagens høydepunkt. Det lærte han mye av og jeg fikk gjort masse. Det er viktig å ta dem med på dagens oppgaver. Det tar av og til litt lengre tid, men så har man faktisk gjort alt husarbeid når de blir lagt om kvelden. Og de lærer masse mens de holder på. Min hjelper meg fremdeles med golvvasken og støvsugingen. Oppvaskmaskinen er ikke like spennende lengre. ... han er tre nå.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2009 Hehe, ja, men støvsugeren er han redd! Han mangler øreganger så vi vet ikke hvordan han oppfatter alle lyder. Men jeg vet at støvsugerlyden virkelig skremmer han. Det er ingen andre lyder han har reagert på. Tar ut av oppvaskmaskinen gjør han, henter ut og gir til mamma, vel og merke når vi er hos noen med oppvaskmaskin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå