Gå til innhold

Til Troika-6.11.09...


Anne lise og Dennis<3

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk legetimen i dag? Jeg har første time i uke 8, 24 mars. gleder meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, så hyggelig å bli spurt etter, og tenkt på:)

Det gikk så fint, at:) Legen ble overrasket og gratulerte meg, og timen forløp som en første kontroll, selv om jeg var veldig tidlig. Han har sendt henvisning til sykehuset for UL, men han anbefalte meg å selv bestille en privat i tillegg, fordi det kan være et par ukers ventetid på sykehuset. Det er ofte mindre ventetid privat. Ellers fyllte han ut dette gravidskjemaet, og jeg tok div. prøver - sånne standardprøver som HIV, klamydia, hepatitt og sjekk av folat-, jern- og ferritinnivå. Disse får jeg svar på om en ukes tid.

Kvalmen har nå satt inn, men jeg har ikke begynt å kaste opp (enda...). Knasker tørre kjeks dagen lang, så folk på jobben må jo skjønne noe snart...:) Har avtale med legen om å ringe hvis jeg blir dårligere, og trenger ro hjemme i stedet for stress på jobben:) Er veldig trøtt for tiden og, så dagene begynner å bli slitsomme.

 

Hvordan er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe fint å høre=) Blir spenndene med UL du får holde oss oppdatert. Kvalmen er her også, spiser marie og gjende kjeks hele dagen. skikkelig dårlig! Jeg kan ikke kaste opp, har aldri gjort det siden jeg ble stor hvertfall så jeg blir bare dårlig i magen (noe jeg er=( )

Hvis jeg blir dårligere så må jeg ta kontakt med legen før, jobber med kunder hele dagen så være dårlig på jobben orker jeg ikke. Jeg er også kjempe trøtt, sovner kl 21-22 hver dag. hehe,. delig å føle at man er gravid da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg funnet frem Seabandene fra forrige svangerskap, håper at de kan ta de verste kvalmetoppene. Ligger på sofaen nå og ser på kjedelige tv-programmer - orker ikke noe annet. Spent på å se hvordan den kommende uken blir...

God bedring!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...