Gå til innhold

Hvorfor valgte dere å avslutte forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner snart å lure på om det er jeg som er gal og er for kravstor...

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

utroskap....løgner, løgner og atter løgner. utrolig skuffet over Xen, trodde ikke han hadde det i seg! Etter 7 år sammen begynte han plutselig å gå mye ut med kolleger, og plutselig en dag fant jeg bilde av en kollega i en litt for intim positur på mobilen hans.

Heeeerlig.

Skrevet

Samme som over her. Utroskap utro og atter utro. Han har klart å være utro mot meg i 2 år, hatt 3 ulike jenter på jobben. Er da man kan lure på hvordan moralen blant kolleger er i 2009.

Skrevet

Som å lese om min ex.. Fy faen for noen drittsekker!!

Skrevet

Æ tydeligvis "inn" mæ utroskap no :/

• 2 uker senere...
Skrevet

Her var vi begge utro, men det var ikke den egentlige grunnen for at det ble slutt! Hjalp nok ikke på forholdet, men det var så mange andre ting også. Tror bare rett og slett ikke passet sammen. Vi har det bedre som venner. Forskjellige verdier og ønsker for fremtiden!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Rusmisbruk, utroskap, løgner, løgner, løgner løgner...

• 2 uker senere...
Skrevet

Her var det fordi vi rett og slett ikke fungerte ilag etter at det kom unge i bilde. Kunne ikke la meg (mor) få en frikveld uten å gi med dårlig samvittighet. Det vare bestandig jeg som måtta ta ansvar for barnet eller be xen gjøre det. Mener etter et år siden barnet kom til så skulle han kunne se litt mer på hva ting blir gjort. OGså sviktet han oss det første halve året etter barnet kom til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...