nygift87 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Tok en test ï går og der stod det endelig "GRAVID" var hos legen i dag og den testen var også positiv Hurra ) Er 4 uker i morgen ) Har verdt litt borte herfra fordi jeg ble så stresset av det og den månden her så har jeg tenk at det ikke kom til å gå men sannelig er det ikke en liten spire ) MASSE babystøv til dere andre ) Lykke til:o) Klemmer
RainBowz Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Det er fantastisk :-) Gratulerer så masse. Kanskje jeg skal ta meg en pause herfra jeg også sånn som deg..? :-) Har nemlig vært prøver siden september i fjor, og har faktisk blitt ganske stressa av all fokuset på prøvingen. Lykke til videre i svangerskapet
KarLuc +1? Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 ååååå. så kjempe gøy nygift87 Ble kjempe gla av å lese dette... HÅPER eg får slå følge me deg eg og snart..... Men gratulerer kjempe kjempe masse
nygift87 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2009 hihi takk takk ) Ønsker dere alle lykke til å selvom jeg ble lei av å høre det kommer det når man minst aner det:o) Har ikke tatt el tester eller tempet denne månden bare kost oss og gjammen ble det ikke en liten spire av det hihi ) Babystøv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå