Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Hva syns dere om at unge (under 25) får barn da?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Vel.. jeg er prøver - og bare 22 år.. Så syns ikke det er noe problem. Når det er sagt er jeg også imot abort - uansett grunn.
Gjest Mylian&A.V+29.10.2009 Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Hehe? Hvis man er IMOT abort så driter man vel i om personen er 14 eller 40, liksom.. Mord er mord? (Jeg er veeeldig for abort! bare så det er sagt)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Jeg var 23 da jeg fikk eldste, planlagt. Min mor var 24 da hun fikk meg, planlagt. Ser ikke problemet, og forstår ikke helt spørsmålet. Hva er så ungt med under 25, da?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 fikk min første rett etter jeg fyllte 20, og venter nr 2 i en alder av 21. vitsen i å vente til du må få hjelp til å bli gravid??
nati, knotten & lille karamell Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Min mor var 17 år når hun fikk meg og det har blitt menneske av meg også
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2964049.ece Ok... Er du i mot abort i dette tilfellet også?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 er det så ungt da? jeg fikk planlagt i en alder av 19 jeg(ble 20 to mnd etter, og vi har aldri angra et sekund noen av oss,tulla er verdens herligste og blideste som blomstrer opp og lyser opp hverdagen..=) vi klarer oss fint økonomisk og vil vel om et års tid tenke på nr 2 (tulla er 15 mnd nå).. synes dette er en super alder og få barn i hvis man er moden for ansvaret, (ser jo selvfølgelig i vennekretsen at ikke alle er det da, så idividuelt fra person til person) synes bare det er så feil og dra alle over en kam.. forøvrig er jeg også for abort, Men IKKE som prevensjon så det er sagt...
mirakelbaby Skrevet 6. mars 2009 #9 Skrevet 6. mars 2009 skjønner ikke helt poenget ditt..... hvilken sammenheng er det her liksom??
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 heldigvis er abort en rett vi alle har uansett alder! den saken i aftenposten med 9åringen var syk. at noen kan bannlyse legene og moren som redder livet til den jenta er helt syk, og sier mye om den katolske kirke! er for abort, bryr meg heller ikke om alderen til de som blir gravid. hvem sier det at ikke en ung mor er like god mor som andre. MEN valget vil jeg beholdet!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #11 Skrevet 6. mars 2009 Herregud! Dette er jo et ekstremt unntakstilfelle, og det har ingenting i en abortdiskusjon å gjøre............
Melisa87 Skrevet 6. mars 2009 #12 Skrevet 6. mars 2009 hva mener du med unge under 25? 20-25 år er en passende alder å få barn på spør du meg. Hvor gamle skal man være når man får barn da, over 30?? Jeg liker ikke tanken på å løpe etter ungen min når jeg er over 40....
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #13 Skrevet 6. mars 2009 Dersom man er så bastant at man sier man er imot abort i ethvert tilfelle, så synes jeg personlig det er veldig gøy å kunne bevise at dette ikke er sant. Mo ha ha ha!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #14 Skrevet 6. mars 2009 Jeg er imot abort, og fikk de fleste av mine barn før jeg fylte 25.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #15 Skrevet 6. mars 2009 teiteste jeg har hørt... man er jo fysisk sett i den beste alderen for å få barn i 23års alderen... hadde jo vært helt teit hvis man ikke skulle få barn fordi man er under 25. Da er man jo voksen! Under 16 er en annen sak, da er man jo barn selv. Generelt mener jeg abort bør være en siste utvei etter at alle muligheter er vurdert opp og i mente. Har forståelse for at man tar abort ved voldtekt o.l. Menabort fordi det ikke passer akkurat nå o.l. er forkastelig. Ikke mye respekt for liv da...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #16 Skrevet 6. mars 2009 Katolske kirker har enda ikke bannlyst sine prester, som har misbrukt småbarn seksuelt, så ingen respekt fra meg. Er da ikke mange niåringer som tar abort. Uansett mot abort. Og av de mange hundretusener i året over hele verden som velger abort, er ikke engang en promille niåringer, men voksne kvinner som hadde frivillig sex.
Miss Misantrop Skrevet 6. mars 2009 #17 Skrevet 6. mars 2009 Jeg syntes det er fint at unge mennesker får barn. Kanskje ikke en ønsket situasjon at barn får barn, men man er langt fra et barn når man er 20 år. Jeg er ikke abortfanatiker og ønsker at folk skal få gjøre opp et eget valg, men til alle dere som skal presse de unge døttrene deres til abort vil jeg si at jeg håper dere skjønner at dere kan miste både et barn og et barnebarn i prosessen. Familier er der for å hjelpe hverandre, ikke tvinge hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå