Veslemus Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Etter UL i går visste jeg akkurat hvor fosteret ca ligger og jammen fant jeg hjertelyden. Den lå på 160, og 162. Flytta seg litt, så målte flere ganger, men kunne høre hjertet en stund på hvert sted. Så fantastisk. =) Er 10+5 Måtte bare dele det her inne.. Hehe
♥Axinija♥ Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Gud, så deilig!!!!! Vet nøyaktig hvor deilig og overraskende det er å høre hjertelyden så tidlig...hørte min baby da jeg var 10 uker (mulig litt før). Er nå 11+6, og lyden ligger på rundt 165+.. og JA, Det er fantastisk!!!!!! ))
Veslemus Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2009 Ja, helt utrolig at det går å høre lyden så tidlig, men siden jordmor fant den så fort og tydelig i går på UL, ble jeg fristet til å prøve omtrent samme sted. Og der dunket det tydelig i raskt tempo. En supergod følelse. Målte flere ganger, lå på 160 og 162. Gutten vår hadde 140 hele veien. Moro =)
♥Axinija♥ Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Hehe, klarte ikke la være babywatcheren i kveld etter innlegget ditt... Fant lyden denne gangen og (ganske langt ned på min høyre side, lurer på om det kan være tegn på at morkaken ligger foran, noen som vet??), hjertelyden kom oppi 167 idag...pulsen varierer veldig så jeg mistenker at babyen beveger seg såpass mye at ikke alle slagene blir registrert hver gang... Lå på 135 slag hele svangersskapet med min sønn, så vi hååper på jente (gutt er selvfølgelig flott det og, men......hehe)....så kjekt med en av hver!!!
Veslemus Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2009 Hehe, moro. Fant den langt nede jeg også, litt på høyre siden her og. Spiren vår er veldig urolig, flyttet seg , så plaget den ikke alt for lenge. Merka den flytta på seg, Fantastisk å kunne kjenne bevegelser så tidlig. Nå er jeg ikke i tvil om at det er spiren jeg har kjent denne uka. Ikke så rart, sånn som den drev og romsterte på UL i går. Bare små lette, raske bevegelser altså! Vi håper på jente vi også, men en gutt er selvsagt også ønsket. Hadde vært moro med en av hver, ja. Nå har samboeren min en gutt fra før også, så det hadde vært ekstra stas med ei jente denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå