*SmurfeMamma* Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 *Sammentrekninger i livmoren, øm livmor, støl livmor JA *En ny glød NEI *Ekstra sterk sultfølelse NEI *Kvalme NEI *Kjenner at brystene er anderledes JA *Soppinfeksjon i underlivet JAAAAAAAA *Stikkinger i eggstokkene, de aller fleste kjenner dette på høyre side, for andre veksler det mellom venstre og høyre. JA SKIFTER SIDE *Murringer i livmoren, føles som om tarmene flytter på seg JA *Hjertebank NEI *Luft i magen JAAAAAAAA *Spotting liten blødning(festeblødning) JA *Ømme bryster, kjennes som om brystene er hovne, eller som om det stikker i brystene, andre føler at det klør veldig. JA STIKKER OG KLØR *Markerte blodårer på brystene JAAAAAA *Hårsekkene på brystene blir mørkere og mer definerte JA *Økt utflod, utfloden blir vitere JA *Tett nese NEI *Slapp og trøtt TJA KUN TRØTT *Humørsvingninger NEI *Halsbrann JA *Festesmerter, kjennes som stikninger i livmoren, som kan bevege seg mot korsryggen NEI *Stikkinger i magen ved nysing, raske bevegelser, eller å reise seg brått opp JA, 1. GANG I DAG *Vekslende hard og løs mage NEI *Kviseutbrudd NEI, HAR HATT *Tidlig tretthet, legger seg tidlig JA *Fryser og svetter om hverandre NEI *Tørste NEI *Frysetokter *Hetetokter JA *Mange reagerer på kaffe og røyk, de som er avhengig vil aldeles ikke ha det NEI *Drømmene blir mer tydelige USIKKER *Urinen har en stram lukt, litt jernaktig JA ÆSJ *Svimmelhet AV OG TIL *Tørr hud NEI *Generell tretthet JA *Luktesansen endrer hva den liker og ikke liker NEI *Neseblod NEI *Uren hud NEI *Mister hår/tynnere hår NEI *Metallsmak i munnen NEI *Oppkast NEI *Herpesmunnsår, dukker spesielt opp hos de som er tidligere plaget med det. NEI *Ofte dobesøk JA *Tappetafsere kan merke at tappen forandrer seg, men dette varierer fra person til person JA *Blødende tannkjøtt JA *Tørre lepper JA OM NATTA *Kramper i leggene NEI *Voksesmerter i kroppen NEI *Korsryggsmerter JA kopier og svar dere også da...
KristineH79 Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Har 8 symtomer, noen litt tvilsomme. Men hadde få symtomer m sønnen min og når jeg var gravid i des var jeg veldig trøtt og bare det (men mista i jan da )
Lillevenn33 Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Jeg er KVALM!!! Og stikkinger i magen. Men har også kviser (tegn på mens) og rød utflod, tegn på mens. Vet ikke jeg......
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 *Sammentrekninger i livmoren, øm livmor, støl livmor JA *En ny glød NEI *Ekstra sterk sultfølelse NEI *Kvalme NEI *Kjenner at brystene er anderledes NEI *Soppinfeksjon i underlivet NEI *Stikkinger i eggstokkene, de aller fleste kjenner dette på høyre side, for andre veksler det mellom venstre og høyre. JA HØYRE SIDE *Murringer i livmoren, føles som om tarmene flytter på seg JA *Hjertebank NEI *Luft i magen JAAAAAAAA *Spotting liten blødning(festeblødning) NEI *Ømme bryster, kjennes som om brystene er hovne, eller som om det stikker i brystene, andre føler at det klør veldig. JA STIKKER OG KLØR *Markerte blodårer på brystene *Hårsekkene på brystene blir mørkere og mer definerte NEI *Økt utflod, utfloden blir vitere NEI *Tett nese JA *Slapp og trøtt NEI *Humørsvingninger NJA *Halsbrann NEI *Festesmerter, kjennes som stikninger i livmoren, som kan bevege seg mot korsryggen NJA *Stikkinger i magen ved nysing, raske bevegelser, eller å reise seg brått opp JA, FLERE GANGER I FORRIGE UKE, OVER NÅ *Vekslende hard og løs mage JEPP! *Kviseutbrudd NEI *Tidlig tretthet, legger seg tidlig JA *Fryser og svetter om hverandre JA *Tørste NEI *Frysetokter *Hetetokter JA *Mange reagerer på kaffe og røyk, de som er avhengig vil aldeles ikke ha det NEI, DETTE HAR KOMMET RUNDT UKE 7-9 I FORRIGE TO GRAVIDITETER *Drømmene blir mer tydelige IKKE MER ENN NORMALT *Urinen har en stram lukt, litt jernaktig NEI *Svimmelhet AV OG TIL, MEN JEG HAR LAVT BLODTRYKK *Tørr hud NEI *Generell tretthet NEI *Luktesansen endrer hva den liker og ikke liker NEI *Neseblod NEI *Uren hud NEI *Mister hår/tynnere hår NEI *Metallsmak i munnen NEI *Oppkast NEI *Herpesmunnsår, dukker spesielt opp hos de som er tidligere plaget med det. JAAA *Ofte dobesøk LITT *Tappetafsere kan merke at tappen forandrer seg, men dette varierer fra person til person NEI, HAR IKKE NOE FORHOLD TIL TAPPETAFSING;) *Blødende tannkjøtt NEI *Tørre lepper JA, MEN DET ER VANLIG *Kramper i leggene NEI *Voksesmerter i kroppen NEI *Korsryggsmerter JA, SPES NÅR JEG REISER MEG OPP FRA SOFAEN ETTER Å HA SITTET EN STUND!
lille frø, mor til to Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Har ingen symptomer. Kanskje litt sliten, men hvem er ikke det. Sulten, men det er jo naturlig. Skulle gjerne hatt noen symptomer.
Musemor med tre søte små Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Har ingen symptomer, annet enn noe vondt i livmoren. Feste smerter???? Lykke til jenter. Neste uke er vår uke. Håper vi alle ses på 1. tri om noen dager ;-)
Olina Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Nå går vi inn i en spennende uke, jenter! Jeg føler meg veldig annerledes, rett og slett. Om det jeg kjenner har sammenheng med kommende mens, er det i allefall uvanlig sterk PMS!Er ekstremt trøtt og sliten. Værst tidlig på dagen, tar seg litt opp på tidlig kveld, men fra kl 21 er det bare å gå og legge seg. Når jeg våkner på morgenen etter 9 timers søvn er jeg helt kraftløs. Kunne sikkert sovet 12 timer uten problem! Ulikt meg. Puppene mine kjennes også annerledes ut, det stikker litt i de, ikke vondt, men en annerledes følelse. Ikke mørkere eller større. Svimmel - JA. Det jeg merker aller mest er en vond korsrygg. Kjennes ut som menssmerter, men har vært sånn siden torsdag. Jeg har hatt en ustabil syklus siden jeg slutta på prevensjon, men TROR jeg hadde EL 26.-27. februar. Altså IKM 12. el 13. mars. Jeg testa i dag tidlig, men den var negativ . Sikkert for tidlig. Nå kjøper jeg ikke nye tester før jeg er over IKM. Klarer ikke å ha slike tester i hus uten å bruke dem opp for tidlig Jeg krysser fingrene for oss jenter!
*SmurfeMamma* Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2009 føler meg veldig anderledes nå jeg også.... jeg egentlig 99,9% sikker på at jeg er befruktet nå.... har akkurat de samme symptomene som de to gangene jeg har vært gravid før... men jeg kan ikke være sikker på om dette egget vil feste seg og bli i min mage for 9 mnd.... hver ettermiddag kl 16 melder trøttheten sin ankomst...skikkelig irriterende... og jeg hatt sopp, noe jeg kun har ved graviditet... også har det brune blitt mye større og blodårene som pleier å være fremtredende ved graviditet hos meg, har blitt veeeldig fremtredende nå også.... men de ganene jeg har vært gravid har jeg ikke testet posetivt før 5 uker, så jeg får bare snøre meg med tolmodighet...:S jeg kan heller ikke ha tester liggende i hus, da blir de brukt... hehe;) like avhengig av tester jeg som andre er av røyken sin jeg.... tihi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå