Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 jeg har hvite vegger, mørke møbler fra Bohus, gardiner og stæsj i turkis og rammer fra Bøack Design.. So shoot me... I like it... he he
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Hvis du syntes det er fint, så bør du jo ha det selv om jeg og mange med meg ikke liker stilen din.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 er skikkelig overrasket over at denne stilen blir "rakkat" ned på... trodde det var fint jeg.... men det er veldig bra at man er forskjellige...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Det er jo en fin stil, for de som liker det. Poenget er at uhorvelig mange i 18-25 år har denne stilen. De ler høyt av furuhelvete og er for unge til å se at denne stilen de har, er furuhelvete stilen når ungene deres vokser opp. Når veldig mange unge mennesker henger seg opp i en stil er det fint, in og "i tiden"...... og veldig veldig ut om noen år. Men det er jo helt ok, om man liker det. Er bare litt gøy når man møter ungdom som ikke "bare må gjøre som alle andre synes er fint", men utvikler egen personlig stil. DET er kult det!
MamiK Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Vår stil er skikkelig blændings, siden vi er unge, studenter og ikke har råd til å kjøpe oss alt vi har lyst på. Samtidig så elsker jeg gamle ting (flaks for meg at vi ikke har råd til annet enn gamle ting, for typen liker det dårlig). Hos oss er det en blanding av nytt, gammelt, kontroversielt og originalt. Må selv innrømme at jeg syntes det kan bli litt småkjipt når "allle" har samme stuebordet, samme sofaen, samme fargen på veggene osv. Samtidig som man blir påvirket av hverandre. Syntes stilen du beskriver i ditt eget hjem hørtes veldig fint ut jeg, HI :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Jeg er 21 år og eier hus sammen samboeren!! Jeg er veldig glad i interiør,å synes stilen min er veldig fin..For det er ikke ett typisk interiør som går igjen hos mange..Liker å skille meg ut,men at det likevel skal være sofistikert.Vi kjøper gamle møbler,altså gamle sjenker osv å pusser de opp..Har pusset opp spisebordet vårt,å satt på nye trekk. Stilen vår er litt blanding mellom nytt og gammelt..Er veldig glad i gamelt,litt gjennbruk,men på den måten at det ser klassisk å fint ut.Alt er gjerne i hvit med no snev av andre lyse farger..Litt shabby chic stil.Jeg vil si at stilen min er ganske unik å finn,i allefall blandt min alder.Man ser at jeg er glad i interiør når man kommer inn til oss. Men,nå har det seg sånn at vi er unge og nyetablerte så det er begrenset på hvor mye vi kan bruke på interiør..Så vi har gjort mye bra løsninger som jeg sa over,pusset opp gamle møbler. Kommer alltid til å beholde denne stilen,men kommer til å gjøre det mer gjennomført når vi har råd til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå