Gå til innhold

Alva + vesle Oisann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste litt på 2.triemester og jeg må bare si at jeg forstår ønsket ditt om jente veldig godt..

Også vil jeg legge til at jeg tror du får en jente denne gangen!

Og det BARE av den grunn at det er veldig sjeldent et par får 4 barn av samme kjønn. Faktisk svært sjeldent!

Da er det 10 ganger mer vanlig å få 3 av det ene og 1 av det andre om man har 4 barn tilsammen. ;) Så fremt de er med samme mann da..

Det blir nok jente på deg denne gangen skal du se.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg det med å havne i den lille delen av statestikker jeg da ;-) Er bare 4 dager igjen til UL nå, så jeg må ærlig innrømme at jeg er veldig spent. Jeg tror egentlig det er gutt, men må innrømme at jeg håper litt på at jeg tar feil ja.

Har liksom alltid sett for meg at jeg skulle ha både gutt(er) og jente®, så da nr 3 viste seg å være gutt måtte jeg igjennom en litt tung prosess her på dette. Ikke at jeg var skuffet over at han var gutt egentlig, men jeg måtte igjennom en slags sorgreaksjon over å aldri skulle få jente (vi skulle liksom ikke ha mer enn 3 barn vi da, trodde vi...), tok litt tid å venne seg til det. Må innrømme at jeg er veldig redd for å måtte gjennom det samme en gang til, derfor innstiller jeg meg alt jeg kan på gutt nå. Vet at uansett så betyr det egentlig så lite og at jeg vil bli like glad i barnet om det er gutt eller jente :-)

Eneste som vippet eg litt av pinnen ang dette (alle skal jo fortelel meg at de tror jeg får jente nå) var mamma. Hun har, så vidt jeg kan huske, aldri sagt noe om hva hun tror jeg får i tidligere svangerskap, hun pleier liksom ikke å være sånn som gjetter. Da vi var der sist og jeg sukket litt over at magen ser mer kvapsete ut enn pent gravid, legger hun hode på skakke og sier: "Vet du, jeg tror det blir jente på deg nå jeg, bare føler det på meg." Aner ikke om hun pleier å ha rett eller ei, men skal bli spennede å se :-)

Er forsøverig samme mann hele veien ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...