Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Hva er inn ? Eller er ikke det det motsatta av Harry ?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Harry er vel stilen som ikke handelstanden til en hver tid reklamerer for. De skaper et behov, vi løper og kjøper. Vi kaster ting som fremdeles fungerer for å holde oss inn. De ler hele veien til banken. Snakket med Oscar de la Renta om dette. Han mente klart at om man ikke har penger til å følge siste hyl bør man gå for orginalitet. Selv går han i klassiske, tidsløse klær.
prekæs Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 hehe. Og jeg mener harry er stilen som handelstanden til enhver tid reklamerer for. Den man ser gjenta seg i hjem etter hjem i redsel for å skille seg ut.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Helt enig med Prekæs! Alle ville ha furu før, det var nytt og de som valgte det var moderne. Nå blir det ansett som ultraharry. Det samme vil skje med Bombay, skinnsofaer, panelgardiner, fondvegg, kontrastfarget pynt, black design osv. Nå er det naturlige som kommer inn. Saueskinn, driv ved, steiner osv. Om noen år er det harry. For å ikke bli harry må man finne sin egen stil UT over det alle andre gjør. Da har man STIL, uavhengig om folk mener det er stilfullt eller ikke. Ofte betyr det en lettere blanding av design og ikke krampaktig holde alt i en serie.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Da vil jeg si at jeg har stil!! Jeg gjør alt som alle andre ikke gjør,hehe!! Pusser opp møblene slik at det blir "helt mitt eget"..Du finner ikke makan i andre hjem..Å stilen min er faktisk tidløs..Vi bor i ett gamelt hus med gamle slitte gulv,som gjør sjarmen i huset..Alt er i hvitt,men det funker..Blander gamelt å noe nytt..Det er ikke helt gjennomført ennå,men det kommer med tiden,når lommeboka har blitt større osv:) Tror det værste "interiøret" jeg ser er black design,det bildet hvor det er noen hender som går mot hverandre,som er blitt brukt som logo i Nokia..Husker ikke hva bildet heter,men det er noe som går igjen hos veldig mange har jeg sett. Mitt hjem får ikke noe svart og mørke farger komme inn.Og ultra moderene ting får heller ikke sette sin fot hjemme hos meg, som f.eks høyglans!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå