Gjest Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Ja må bare skryte litt. Her sitter jeg med et rødvinsglass ( litt tidlig men men ;-) og han steller, og leker, ordner mat og fikser - utrolig flink sånn :-))) Dette begynner å bli hverdagskost, men så er han jo mye på jobb da, men tar det igjen når han er hjemme - til de grader ! Ha en fin fredag :-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Skryt i vei og hold hardt på han, sånne menn vokser ikke på trær vet du;-) Selv om jeg har en selv:-) Fin fredag du også:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Deilig med sånne menn;-) Har en av det slaget jeg også, som fikser og leker, lager mat osv, men som også kan rote noe så innigranskauen altså!
Ronja65 Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Så heldig du er:-)))) Min er ikke så verst han heller, han glimter til en gang iblandt han også:-))
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Njaaa... den rødvinen hjalp litt på fredag :-) Han kan være et rotehode også ...............!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Hihihihi, rart med virkningen på den rødvinen:-) Plutselig er vi vennlig innstilt overfor gud og hvermann:-) Hihihihi!
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 hehehe, ja jeg blir jo sååå glad i alle :-D men, men bedre det enn trollfyrt som vi sier i nord, altså kranglete. hehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mars 2009 #8 Skrevet 8. mars 2009 I totally agree:-) Jeg er også veldig glad i alle:-) Krangle er jo totalt bortkastet når man koser seg! Kranglete mennesker er vel også kanskje noe av det minst sjarmerende jeg vet om. De vrenger liksom sjela si ut og inn og viser så mangel på egeninnsikt....lite spennende mennesker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå