☠Diamanda Galas☠ Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 heisann;-)) endelig helg igjen...blir nok rolig helg dette også ;-) igår kjente jeg veldig tydelig liv i magen da jenta mi og jeg sang i bilen på hjemveien fra bhg...skvatt skikkelig til først;-)) 4 uker til ord ul...men jeg syns det går fort om dagen..sliter med fordøyelsen fortsatt, men har ikke fått innkallelse til ahus enda, så jeg ringer å hører på mandag!! bedre å være føre var i tilfelle det er sykdommen som blusser opp!! er formen din bedre nå?
☆chiquita☆ Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Hei:) Hatt en fin helg? Jeg har vært i London og shoppet masse mammatøy, og klær til sønnen. Kikket litt på babytøy også, men var ikke noe som skilte seg veldig ut fra det men kan finne hjemme. Men utrolig mye fint mammatøy de har der:) Formen er bedre, var nervøs for flyturen,men den gikk kjempegreit. Tror jammen jeg også kjenner liv, er jo ganske tidlig, men det virker sånn altså. Gleder meg til jeg kan kjenne det så tydelig som du:) Ha en fin uke:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2009 ;-) shopping i London høres ikke ille ut akkurat,,ble litt misunnelig;-) her har magen vokst noe voldsomt de siste dagene...men har nesten ikke kjent liv siden torsdag;-(men det er vel ikke noe jeg må kjenne hver dag enda, kanskje...kjenner jo antydning innimellom, men ikke så tydelig som forleden..men det skal jeg IKKE bekymre meg over;-)) syns ukene flyr..er jo 16 uker på torsdag!!! trente litt igår, for første gang siden kvalmen gjorde inntog...litt godt, men litt tungt å komme igang..ble litt svimmel. får ta det gradvis;-)
☆chiquita☆ Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Tror ikke du trenger å bekymre deg nei. Husker det tok laaang tid før jeg kjente daglig liv med gutten min. 16 uker alt ja,, det går så fort. Jeg er 13+1, og nå er magen vokst såpass, at i dag har 2stk kommet å klappet meg på magen og sagt: Så koselig, når er det du venter? Skal trene i morra igjen, og nå håper jeg det blir hver onsdag framover, har hoppet over noen gange i det siste. Men ikveld skal jeg bare slappe av og se frustrerte fruer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå