lchristin-nydelig tulle Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 nå er jeg skikkelig oppgitt og blir faktisk lei meg! dette er 5. gangen noen spør om jeg skal få den ungen snart. blir faktisk utrolig lei meg. greit m en..eller to men når jeg står m barnevogna og noen spør om jeg ikke skal få snart...nei da var jeg såpass at jeg ble litt irritert, jeg lo det bort og sa samtidig at jeg syns jo jeg er blitt tynn jeg.. alle lo rundt, men heldigvis hadde den ene av dem født for en kort stund siden og forsto meg og mine følelser rundt det. jeg fødte for ni dager siden,og så stor mage har jeg da ikke. ser nok gravid ut, men ser ikke ut som at jeg er 9 mnd på vei. har faktisk ikke opplevd makan. flere som har det sånn!?!
Gjest Mylian&A.V+29.10.2009 Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 herregud så utrolig frekt da!!! og så vemmelig.. jeg hadde blitt skikkelig lei meg.. hva slags folk er det som oppfører seg sånn :-((
Hva skjer'a?♂ Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Hadde sagt ifra, jeg. Makan til frekkhet!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå