Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå halvveis i kuren. Har spottet frem til i går da jeg begynte å mer blø. Ikke så mye, men må bruke bind. I dag blør det enda mer.

I tillegg har jeg skikkelige menssmerter/kramper, og alle pcos-symptomene mine har eskalert. Har mer kviser i ansiktet enn jeg hadde i puberteten! Og hårveksten... ugh.

Snakket med gyn i dag, og han mente at jeg skulle fortsette å ta kuren ut selv om jeg blør. Jeg forstår det fremdeles ikke... Når jeg har blødning nå, så skulle jeg jo bare kunnet droppet resten av kuren? Men jeg får gjøre som han sier...

Det er bare det at nå blir det garantert ingen 2009-baby (som jeg hadde håpet på). Og en venninne sa til meg at ma'en hadde en mening dersom jeg ble gravid igjen før den egentlige terminen. Jeg hadde termin i midten av april, så det er nå eller aldri for den teorien. Ikke at det egentlig betyr noe, men jeg bet meg fast i det hun sa likevel.

Er litt deppa... Det kommer sikkert av at jeg vet at jeg skulle vært høygravid nå og nærmet meg permisjon, men så er jeg ikke det likevel. Og ikke er jeg gravid enda heller, det hadde virkelig hjulpet nå på denne tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å høre at du har dårlig erfaring når det gjelder Provera:( Jeg selv fikk mensen samme dagen jeg tok siste tabletten.Men hadde bivirkninger da..Kviser(to/tre stykker i ansiktet),hadde mye mens murringer før mensen kom(noen få dager).Så jeg hadde det overlevbart.Jeg skulle gå på det for å få mens og "smøre" slimhinnene sånn at det var mer mottakelig når jeg startet på Pergo og jeg fikk en kraftig EL.(altså at egget festet seg lettere)

Håper det ordner seg etterhvert:)

Skrevet

Jeg føler sånn med deg!!! Har opplevd akkurat det samme. Hadde MA i oktober og hadde termin nå i mai. Har ikke hatt mensen en eneste gang etter at jeg mistst i oktober og begynte å bli ganske så desperat. Tenkte akkurat det samme som deg. Har så lyst å være gravid igjen 16 mai da jeg egentlig hadde termin. Da blir ikke dagen så fæl som den ellers nok kommer til og bli. Men har den siste tiden slått det litt fra meg, og funnet ut at hvis hvertfall mensen var tilbake til mai, så skulle jeg være fornøyd. Så i går var jeg hos legen og fikk presept på provera. Men jeg rakk ikke og hente ut resepten en gang. I dag morges oppdaget jeg at mensen jaggu meg hadde kommet. Helt av seg selv!!! Etter å ha ventet i over 4 mnd. Skal du begynne med prego etter provera kuren eller?? jeg er hvertfall sikker på at det kommer til og ordne seg for deg og at du snart er gravid igjen!!

Skrevet

Så flott at du fikk mensen tilbake av deg selv! :-)

Jo, jeg skal rett på pergo så snart jeg får mensen. Skal begynne å ta de på syklusdag 4. Og så skal jeg ta pergo hver syklus framover fordi jeg ikke får el i pausemåneden.

Det betyr at jeg har kun 5 sykluser til der jeg er garantert el, for en får jo bare 6 pergokurer av gangen og jeg har hatt en allerede. Jeg krysser virkelig fingrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...