Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Kjenner at jeg er ganske sur, på min datters vegne. Hun er ikke gammel nok til å forstå helt hva som skjer. Han skal se henne annenhver helg. Men for andre helg på rad kommer han først på lørdag kveld, fordi det var en kamerat som hadde fest på fredagen. Jeg blir ganske frustrert over at han alltid skal dra på fest framfor å være med barnet sitt. Nå er det ikke noe problem for meg å ha henne hjemme, men det går jo ut over henne når hun bare får se han to dager i måneden. Hun bryr seg liksomikke lenger om ham. Vi hadde avtalt at hun skulle ringe ham hver dag før hun legger seg, men hun nekter å gjøre det. Og da er det meg han blir sur på... Burde ikke han sett henne litt oftere? Jeg har sagt at han kan komme akkurat når han vil, men det passer jo aldri...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Hei du. Må bare få sagt først at du høres ut som en veldig flott, snill og samarbeidsvillig mor:) Her er det han som er dust! Har datteren sin annenhver helg, så dukker han ikke opp en gang da!! To dager i mnd, hva er det?? Stakkars stakkars datteren din, det er henne det går utover. Trøst det m at det er hans tap!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Mange pappar som gir halvfaan i barna sine. Ditt barn har en av dem. Man kan ikke tvinge far til samvær og da er det jo flott at minsten klarer å distansere seg slik at hun ikke blir skuffet gang etter gang. Dere har hverandre og det er ikke så rent lite det heller. Ut å jakt på ny pappa til minsten din.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Hvorfor er det stort sett menn som gir faen? Sjelden man hører om kvinner som gjør det.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Får sikkert masse pepper nå,men det ligger vel mere i mannens natur å gi faan i egne barn. Kjenner untakene, men se dere rundt, hvor mange alene fedre ser dere?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Det er ikke mange. Vet om flere fedre som ikke stiller opp noe særlig.
† I Jesu Navn † Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Der er veldig mange menn som ikke tar ansvar eller rett og slett ikke er like glade i barna sine som mor. Etter anbefaling fra en her inne leste jeg boken til simon flem devold, hvor skal vi gjøre av meg. Fin bok jeg gjerne anbefaller videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå