Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Fikk litt magesmerter i natt, men ikke hatt noen blødning. Fikk tatt en ultralyd.. og overraskelse.. der var det ingen lenger. Blighted ovum, tror legen. (Heldigvis ikke ex.u..Ihvertfall var det ikke noe som tydet på det ved undersøkelsen) Ettersom jeg skulle vært 8 uker og 5 dager, så skulle det vært full fart der inne. Om en snau time så får jeg svar på HCG. Er den lav, så er det jo bare å dytte i seg de pillene man skal for å få ut det som er der inne. Er den høy, så måtte jeg ha kontroll om en uke.. :-( :-( :-( Det eneste positive må være at: Nå vet jeg ihvertfall at vi kan bli gravide. Hadde ikke prøvd før og det tok 8 pp, men det gikk ihvertfall. Så da krysser jeg fingrene for at vi blir fort ferdige, så vi kan prøve på nytt.
♥Axinija♥ Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Uff, kjempetrist å høre.... Godt å høre at du er ved godt mot, det er kjempeviktig!!!!! Håper du er tilbake igjen fort som fy..... God klem til deg fra
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2009 Takk for det. Ringte og fikk hcg-svaret mitt nå og den er på over 35.000. Ikke noe rart jeg fortsatt føler meg gravid. Skulle ønske kroppen hadde ryddet opp selv :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå